آلبرس از آینده لوئیس همیلتون می گوید


فرمول یک ایران – کریستین آلبرس معتقد است که سر لوئیس همیلتون می تواند مرسدس را پس از سال 2021 ترک کند تا افتخارات و ثروت بیشتری، با تیم های دیگر بدست آورد. پس از مدت ها انتظار سرانجام قرارداد جدید همیلتون با تیم مرسدس رسمی شد. اما این قرارداد یک ساله منجر به حدس و گمان های بسیاری در مورد برنامه های این راننده بریتانیایی برای فصل های آینده شده و...

فرمول یک ایران – کریستین آلبرس معتقد است که سر لوئیس همیلتون می تواند مرسدس را پس از سال 2021 ترک کند تا افتخارات و ثروت بیشتری، با تیم های دیگر بدست آورد.

پس از مدت ها انتظار سرانجام قرارداد جدید همیلتون با تیم مرسدس رسمی شد. اما این قرارداد یک ساله منجر به حدس و گمان های بسیاری در مورد برنامه های این راننده بریتانیایی برای فصل های آینده شده و در این میان کریستین آلبرس راننده اسبق فرمول یک عقیده دارد که همیلتون می تواند مسیر قرارداد های گران قیمت تر را دنبال کند.

آلبرس در مصاحبه اخیر خود توضیح داد:

من (آینده ی) همیلتون را اینگونه می بینم، که او به تیم دیگری می رود تا درآمد بیشتری کسب کند.

در طی این فصل، او قطعاً به اطراف خود نگاه خواهد کرد. او یک راننده واقع بین است و به همین دلیل می خواهد در فرمول یک بماند، زیرا در چنین شرایطی همیشه می‌تواند نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

شما می توانید این (مسئله) را در همه چیز ببینید، او اغلب در آمریکا است تا با ستاره ها معاشرت کند. وی می خواهد این سبک زندگی را حفظ کند و به همین دلیل قطعاً در فرمول یک خواهد ماند.

اگر او می خواست این ورزش را ترک کند، فکر می کنم خیلی زود در یک سیاهچاله قرار می گرفت (به ستاره ای رو به افول تبدیل می شد).

آلبرس از آینده لوئیس همیلتون می گویدآلبرس از آینده لوئیس همیلتون می گوید

لوئیس همیلتون

همیلتون هنوز در اوج و عاشق سبک زندگی فرمول یکی است

در حالی که آلبرس انتظار دارد همیلتون همچنان در گرید باقی بماند، افراد زیادی هستند که می توانند او را در حال دور شدن از فرمول یک ببینند. البته کاملا واضح است که وی فعلا قصد دارد تا هشتمین قهرمانی جهانش را در سال 2021 به دست آورد و حداقل از نظر آماری بهترین راننده تاریخ باشد.

با این حال راننده هلندی سابق فرمول یک فکر اعتقاد دارد، این واقعیت که همیلتون هنوز قادر به کسب عناوین و موفقیت های بیشتری است دقیقاً نشانه این موضوع می باشد که به این زودی ها بازنشسته نخواهد شد.

آلبرس ادامه داد:

لوئیس فعلاً متوقف نخواهد شد؛ او هنوز در آماده ترین حال خود است.

گاهی در مورد بازنشستگی صحبت می کند، اما او واقعاً از این ورزش لذت می برد. او واقعاً نمایش را دوست دارد و همیشه می خواهد سطحش را بالاتر ببرد.

بنابراین من واقعاً فکر نمی کنم که او حتی سال آینده نیز متوقف شود. او در این دنیا احساس راحتی می کند؛ جایی که با بزرگترین آرتیست ها و هنرمندان جهان نیز سر و کار دارد.

آلبرس از آینده لوئیس همیلتون می گویدآلبرس از آینده لوئیس همیلتون می گوید

لوئیس همیلتون

آلبرس شایعه ی بند ورشتپن را غیر منطقی نمی داند!

چندی پیش به طور گسترده اما نادرست، گزارش شد که بندی در قرارداد همیلتون گنجانده شده که به طور مستقیم مانع از حضور مکس ورشتپن در صندلی دوم مرسدس می شود. در این خصوص آلبرز نیز فکر نمی کند که انتخاب ورشتپن به عنوان هم تیمی در هر حال به نفع راننده بریتانیایی باشد. وی در این باره گفت:

لوئیس همیلتون چه چیزی را از دست می دهد؟

او می تواند در کمتر از ده ثانیه با گفتن این جمله تمام این فشار را از دوش خود بردارد؛ (گوش کن، من دیگر در شرایط سابق نیستم. من دیگر استعداد و انرژی 30 سالگی خود را ندارم، زیرا اکنون 37 یا 38 ساله هستم).

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل