تداوم موفقیت با حفظ وحدت امکان‌پذیر است


تداوم موفقیت با حفظ وحدت امکان‌پذیر است

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان فارس تاکید کرد که تداوم موفقیت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی با حفظ و تحکیم وحدت امکان‌پذیر است.

حجت‌الاسلام سید محی‌الدین طاهری سه‌شنبه ۲۸ بهمن در جمع اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان فارس، اهمیت و لزوم حفظ و تحکیم وحدت و یکپارچگی نیروهای انقلاب اسلامی حول محور ولایت فقیه را مورد اشاره و تاکید قرار داد.

طاهری گفت: اگر اتحاد بین نیروها و تشکل‌های انقلابی و ولایی را حفظ کنیم و اخلاق را سرلوحه خود قرار داداه و با وحدت حول محور ولایت فقیه، منیت‌های موجود را کنار بزنیم، در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی موفق خواهیم شد.

تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) بر یکی بودن شوراهای وحدت و ائتلاف و پرهیز از تفرقه و چند دستگی خصوصا در مسئله انتخابات آتی ریاست جمهوری و شورای شهر تاکید کرد و لزوم توجه به جایگاه و ظرفیت ممتاز فرهنگیان در پیشبرد امور نظام و انقلاب را یادآور شد.

غلامرضا فاتح‌نژاد، دبیرجامعه اسلامی فرهنگیان استان فارس نیز در این جلسه گزارشی از شکل گیری و فعالیت‌های این تشکل ارائه کرد.

فاتح‌نژاد بر آمادگی جامعه اسلامی فرهنگیان فارس در زمینه همراهی با شورای وحدت استان در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل، انقلاب و نظام اسلامی و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم، تاکید کرد.

پیش از این دیدار، اعضای شورای مرکزی و دبیران کارگروه‌های جامعه اسلامی فرهنگیان، مرقد مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) را زیارت کردند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال و طالع بینی 21 اردیبهشت + فیلم