آبی پوشان خواستار دروازه بان تراکتور شدند !


آبی پوشان خواستار دروازه بان تراکتور شدند !

دروازه بان تراکتور که در نفت مسجدسلیمان به خاطر عملکرد خوبش حتی از استقلال هم پیشنهاد داشت، نتوانست در تراکتور به شرایط دلخواهش برسد. نوشته آبی پوشان خواستار دروازه بان تراکتور شدند ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آبی پوشان خواستار دروازه بان تراکتور شدند !

فرعباسی دوباره شاگرد تارتار خواهد شد؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹
آبی پوشان خواستار دروازه بان تراکتور شدند !

دروازه بان تراکتور که در نفت مسجدسلیمان به خاطر عملکرد خوبش حتی از استقلال هم پیشنهاد داشت، نتوانست در تراکتور به شرایط دلخواهش برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حبیب فرعباسی که این فصل به شرایط ایده آل در تراکتور نرسید احتمال دارد از این تیم جدا شود.

محمدرضا اخباری تا دیدار با گل‌گهر دروازه‌بان ثابت تیم بود اما در اواسط بازی با تیم سیرجانی به خاطر مصدومیت تعویض شد و فرعباسی با عملکرد درخشانش که با برد تراکتور همراه شد مورد توجه کادر فنی قرار گرفت تا جایی که حتی در دیدار بعدی با آلومینیوم اراک با وجود اینکه محمدرضا اخباری آماده بازی بود مسعود شجاعی تصمیم گرفت فر عباسی جوان را بازی دهد که این دروازه بان از روی نقطه پنالتی و با بدشانسی یک گل دریافت کرد و در دیدار با پرسپولیس مجدداً اخباری به دروازه بازگشت.

فر عباسی به دنبال این است که نشان دهد هنوز هم در اوج قرار دارد و به دنبال بازی در ترکیب ثابت یک تیم می گردد که شاید آن تیم پیکان باشد. با توجه به اینکه حبیب فرعباسی قبلا هم شاگرد تارتار بوده احتمال دارد مجدداً با او کار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟