دستگاه های متولی مشخصات پروژه مسکن ملی را برای متقاضیان شفاف سازی کنند


دستگاه های متولی مشخصات پروژه مسکن ملی را برای متقاضیان شفاف سازی کنند

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ماکو گفت: مسکن دغدغه اصلی مردم است، حال فرصتی پیش آمده تا از طریق طرح اقدام ملی مسکن مشکل خانه دار شدن عده ای حل شود لذا همه ما باید در اجرای این طرح تلاش کنیم.

رعنا قربانی امروز، ۳۰ بهمن ماه در جلسه کارگروه تخصصی تامین مسکن ماکو و کمیته تامین مسکن محرومین که در محل فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه مسکن دغدغه اصلی مردم است، گفت: مسکن دغدغه ای است که همه به دنبال رفع آن هستند تا زیر یک سقف آرامش پیدا کنند و ما باید هوشیارتر عمل کرده و این مشکل را حل کنیم.

وی افزود: فرصتی پیش آمده تا از طریق طرح اقدام ملی مسکن مشکل خانه دار شدن عده ای حل شود لذا همه ما باید تلاش کنیم در اجرای این طرح مشکلاتی که در اجرای طرح مسکن مهر در سطح شهرستان برای همشهریانمان بوجود آمد پیش نیاید.

قربانی در خصوص اینکه در شهرستان اقدامات خوبی در راستای تامین مسکن محرومین و روستایی صورت گرفته است خاطر نشان کرد: دستگاه های متولی باید با اعتماد سازی و مساعدت خیرین در ساخت مسکن محرومین تلاش کنند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان در پایان تاکید کرد: دستگاه های متولی باید مشخصات پروژه را برای متقاضیان شفاف سازی کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال