آموزش در هنرستان‌ها باید هدفمند و طبق نیاز جامعه باشد


آموزش در هنرستان‌ها باید هدفمند و طبق نیاز جامعه باشد

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش در هنرستان‌ها باید هدفمند و طبق نیاز جامعه باشد.

علیرضا نخعی در جلسه بررسی برنامه‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای توسعه آموزش‌های فنی و مهارتی آموزش‌وپرورش لرستان که در بستر شاد برگزار شد، با تأکید بر بسترسازی برای تولیدی کردن هنرستان‌ها، اظهار کرد: مدیران هنرستان‌ها با برنامه‌ریزی و مساعدت دیگر همکاران می‌توانند زمینه فرصت سازی برای آموزش هدفمند دانش آموزان را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: اگر بتوان از ظرفیت سرمایه‌گذاران نظیر بانک‌ها کمک گرفت و آموزش را هدفمند کرد همچنین زمینه اشتغال در راستای نیاز جامعه برای دانش آموزان را فراهم کرد می‌توان به موفقیت آموزش امیدوار بود، هنرستان‌ها با استفاده از ظرفیت خوب نیروهای متخصصی که در اختیار دارند و با شناسایی نیاز جامعه می‌توانند دانش آموزان را به رشته‌های متناسب با بازار کار سوق داده تا زمینه آموزش و اشتغال باهم فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به نیاز جامعه، خاطرنشان کرد: هنرستان‌ها باید بتوانند محصولات متنوع طبق نیاز جامعه را تولید کنند و این محصولات قابلیت عرضه در بازار را داشته باشد، اگر این مهم صورت گیرد توفیقات خوبی حاصل خواهد شد.

نصراله بازگیران معاون آموزش متوسطه نیز در این جلسه در خصوص اطلاعات و آمار هنرستان‌ها، برون‌سپاری آموزش، پوشش تحصیلی هنرستان‌ها، توزیع تجهیزات و توسعه متوازن توضیحاتی بیان کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری