امامان جمعه اصفهان: حضور مردم در انتخابات به اقتدار کشور می‌انجامد


امامان جمعه اصفهان: حضور مردم در انتخابات به اقتدار کشور می‌انجامد

اصفهان- ایرنا - حضور پرشور مردم در انتخابات به اقتدار و امنیت بیشتر کشور می انجامد ، انتقاد از رعایت نکردن مردم و مسافران از پروتکل‌های بهداشتی و همه باید برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند از جمله محور سخنان امامان جمعه در نمازجمعه این هفته شهرستانهای استان اصفهان بوده است.

نایین

امام جمعه نایین گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده به اعتبار جمهوری اسلامی می‌افزاید و مایه اقتدار و امنیت کشور خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته نایین در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی(ع) این شهرستان افزود: اگر با بصیرت فرد اصلح را انتخاب کنیم خطاها اتفاق نمی افتد، اگر چه باید بپذیریم که در بعضی از انتخاب هایمان اشتباه کرده ایم.

سجادی داشتن زیربنای فکری و فرهنگی و خسته نشدن را نشانه های یک فرد انقلابی خواند و گفت : رهبر انقلاب شهید سلیمانی را نمونه چنین فردی خواندند ، بنابراین لازم است کسانی که در مسیر انقلاب و نظام اسلامی گام برمی دارند، آن شهید را الگو قرار دهند.

خطیب جمعه نایین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان افزود: در خصوص برجام دشمنان باید بدانند که وعده و شعار ندهند اگر در عمل تحریم ها را برداشتند و مردم آثار آنها را حس کردند در جلسات مذاکره شرکت می کند.

امام جمعه نایین تاکید کرد: مهمترین موضوع روز جامعه مشکل اقتصادی مردم است و حل این مشکل به بسیج عمومی و عزم انقلابی نیاز دارد.

خور

امام جمعه شهرستان خور و بیابانک از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط گردشگران در فضاهای عمومی این شهرستان انتقاد کرد و از گردشگران خواست حفظ سلامت مردم شهرستان را جدی بگیرند.

حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه های نماز جمعه شهر خور افزود: وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزام به زدن ماسک در مناطق گردشگری مناسب نیست.

امام جمعه شهرستان خور و بیابانک خاطرنشان کرد: زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شستن دستها و استفاده از مواد ضدعفونی کننده تنها راه مقابله و پیشگیری از کرونا است که باید مورد توجه همه مردم قرار گیرد.

جاویدی با اشاره به دشمنی های آمریکا در برجام و اجرای تحریم های ظالمانه برای ایران گفت:برای بازگشت ایران به برجام باید تمام تحریم‌ها لغو و در عمل مورد راستی‌آزمایی قرار بگیرد و تنها پس از آن است که ایران به تعهدات خود در برجام خود باز می‌گردد.

وی افزود: ایران اسلامی برای یاوه‌گویی‌های آمریکا و اروپا ارزشی قائل نمی‌شود بلکه میدان عمل معیار سنجش برجام است.

امام جمعه شهرستان خور و بیابانک بیان کرد: سخنان رهبر حکیم انقلاب اسلامی، به‌منزله نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است.

آران و بیدگل

امام جمعه آران و بیدگل در خطبه های این هفته نمازجمعه اظهار داشت: آمریکای جنایتکار برای نجات خود از شکست مفتضحانه در یمن اعلام کرده که انصارالله یمن را از فهرست تروریستی خارج کرده که به راحتی می‌توان به علت آن برد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی افزود: آمریکا با پشتیبانی از آل سعود جنایت‌های زیادی در یمن مرتکب شده و هزاران مسجد، بیمارستان و منازل مسکونی را تخریب و هزاران نفر را کشته و مجروح کرده است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و آل سعود بعد از ۶ سال جنگ در یمن به اهداف خود دست نیافتند و با شکستی مفتضحانه بی‌آبرو شدند و اکنون برای فریب دنیا اعلام می کنند که انصارالله یمن را از فهرست تروریستی خارج می‌کنند.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: آل سعود خائن به پشتوانه آمریکا به حمایت خود از رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و به دنبال جمع و جور کردن دوباره گروهک داعش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری بیانات رهبر فرزانه انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس برای مردم تبریز گفت: معظم له بر لزوم لغو تحریم‌ها از جانب استکبار به عنوان پیش شرط ادامه اقدام‌های داوطلبانه ایران در بحث هسته‌ای تاکید داشتند که باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.

به گفته وی، امروز جبهه مقاومت در اوج قدرت است و جبهه استکبار در ضعف قرار دارد که این مهم باید مورد توجه دولتمردان ایران در مذاکره‌های قرار گیرد و بدانند که هر جا انقلابی عمل کردیم پیروز شدیم.

امام جمعه آران و بیدگل به برگزاری انتخابات در ابتدای سال آینده اشاره کرد و گفت: باید در انتخابات پیش رو افرادی دلسوز، انقلابی و تلاشگر انتخاب شوند تا موجب پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات