15 سال انتظار برای رسیدن یک قطار...


15 سال انتظار برای رسیدن یک قطار...

عضو شورای شهر کرج گفت: اعتبار مورد نیاز برای قطعه اول خط 2 متروی این کلانشهر تامین شده و این مسیر  فروردین ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

محمدحسین خلیلی اردکانی روز یکشنبه سوم اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶.۵ کیلومتر بین گلشهر تا چهار راه طالقانی کرج ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش‌ها بر تکمیل آن متمرکز شده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پس از تکمیل قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج، بلافاصله تجهیز قطعه دوم قطار شهری این کلانشهر آغاز می‌شود.

رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: کلنگ پروژه خط ۲ قطارشهری کرج از سال ۱۳۸۵ به زمین زده شده و در طول ۱۴ سال اخیر به دلایل مختلف پیشرفتی نکرده بود.

خلیلی اردکانی افزود: این پروژه از دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته به طوری که اکنون مردم در آستانه بهره مندی از مزایای آن هستند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به برگزاری مستمر کارگروه فنی قطار شهری کرج یادآور شد: از ۱۳ درصد باقی مانده از این پروژه، هفت درصد مربوط به خرید تجهیزات است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال این کار تمام و خط اول راه اندازی می‌شود.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج با بیان اینکه مهم‌ترین تجهیزات مترو خریداری شده است، گفت: اعتبار راه اندازی قطار شهری کرج به صورت مشارکتی توسط شهرداری و دولت تأمین شده است و میزان پیشرفت این دو ایستگاه بیش از ۹۰ درصد است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید