طرح جامع پدافند غیرعامل، شناسنامه‌ای راهبردی برای استان‌ها است


طرح جامع پدافند غیرعامل، شناسنامه‌ای راهبردی برای استان‌ها است

قزوین - ایرنا -معاون امور استان‌های پدافند غیرعامل کشور گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل، شناسنامه ای راهبردی برای استان‌ها است و می‌تواند بسیاری از خطرات و آسیب‌های احتمالی را مرتفع کند.

به گزارش ایرنا، سردار مهدی رحیمی روز یکشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قزوین با اشاره به تهیه سند جامع پدافند غیرعامل استان، افزود: این سند، یک شناسنامه و ارایه طریقی برای استان استراتژیک قزوین است که با پیگیری مدیرکل پدافند استان و حمایت استاندار جمع آوری شده است و انتظار داریم با همکاری و هم افزایی مدیران استان شاهد اجرای آن باشیم.

وی با اشاره به پرده برداری از این طرح به دست استاندار قزوین، اضافه کرد: انتظار داریم طرح جامع پدافند غیرعامل استان با همت مدیران خوب و با انگیزه استان قزوین و حمایت بی دریغ استاندار هرچه سریعتر به مرحله اجرا برسد.

رحیمی با تاکید بر تهیه و اجرای طرح پدافند غیرعامل در تمامی استان‌ها، گفت: پیش بینی، پیشگیری و مصون سازی خیلی کم هزینه تر از پیگیری و مقابله است بنابراین باید هرچه سریعتر برای تهیه و اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در تمامی استانها تلاش کنیم.

وی خاطر نشان ساخت: ۱۰ برنامه از طرح جامع پدافند غیرعامل استان قزوین در حوزه های مختلف از جمله انرژی و آب مربوط به سال آینده است و انتظار داریم با تلاش مجموعه و هدایت استاندار با سرعت اجرایی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند