کلاهبرداران اینترنتی در کوهدشت دستگیر شد


کلاهبرداران اینترنتی در کوهدشت دستگیر شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:2 مجرم که از طریق اینترنت نسبت به کلاهبرداری اقدام کرده بودند در این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا سرهنگ" نبی اله قاسمی" اظهار کرد: در پی شکایات شهروندان مبنی بر مزاحمت های اینترنتی و اینکه افرادی ناشناس در فضای مجازی آنان را فریب داده و مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا کوهدشت قرار گرفت.

وی گفت: شاکیان مدعی بودند از طریق سایت های تبلیغاتی، آگهی فروش و یا سایت و درگاه جعلی در دام کلاهبرداران اینترنتی قرار گرفتند و مبالغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب افراد شیاد واریز کردند.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی، عاملان برداشت های غیرمجاز را در استان های مختلف کشور شناسایی و با دستور مقام قضائی ۲ نفر را در این راستا دستگیر کردند.

سرهنگ قاسمی از شهروندان خواست با نصب نرم افزار آموزش های همگانی پلیس و افزایش سطح معلومات خود در خصوص روش های پیشگیری از کلاهبرداری در فضای مجازی در دام افراد کلاهبردار و درگاه های خرید اینترنتی جعلی گرفتار نشوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری