آموزش و پرورش برای برقراری عدالت آموزشی در مدارس تلاش کند


آموزش و پرورش برای برقراری عدالت آموزشی در مدارس تلاش کند

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش و پرورش استان برای برقراری عدالت و کیفیت آموزشی مناسب در تمامی مدرسه‌های استان تلاش مضاعف داشته باشد.

جعفر مردانی شامگاه یکشنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: والدین برای نام‌نویسی فرزندان خود به‌دنبال مدرسه‌های دارای کیفیت آموزشی بالا هستند.
وی افزود: در صورت یکسان بودن کیفت آموزش در تمامی مدارس، والدین دانش‌آموزان، مسوولان آموزش و پرورش و کادر مدرسه، هنگام نام‌نویسی با مشکل مواجه نمی‌شوند.
مردانی تصریح کرد: هم‌اکنون برخی مناطق چهارمحال و بختیاری مانند روستای چم‌چنگ شهرستان سامان با مشکل کمبود مدرسه مواجه است اما زمین کنونی پیش‌بینی شده برای احداث مدرسه و درمانگاه در این روستا مناسب نیست.
وی یادآور شد: در همین راستا برای جابه جایی و تغییر کاربری این زمین، اقدامات لازم به‌منظور طرح و تصویب در کمیسیون ماده ۵ استان پیگیری شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شبکه شاد بستر آموزش مجازی برای دانش‌آموزان را فراهم کرد اما متاسفانه دانش‌آموزان برخی مناطق چهارمحال و بختیاری به زیرساخت‌های آموزش مجازی دسترسی نداشتند.
مردانی تاکید کرد: البته بعضی دانش‌آموزان نیز به‌علت نداشتن توان مالی برای خرید تبلت یا گوشی تلفن همراه مناسب برای بهره‌مندی از شبکه شاد با مشکلاتی مواجه شدند.
وی افزود: تمامی بازماندگان از تحصیل در استان برای سوادآموزی، ارتقای مهارت‌های زندگی و اجتماعی، حقوق شهروندی و اشتغال خانگی در طرح پیوند سواد و زندگی مورد توجه باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با تأسیس خانه المپیاد در استان می‌توان برای شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای دانش‌آموزان به‌خصوص در بخش‌های علمی، پژوهشی و مهارتی تلاش کرد.
مردانی یادآور شد: براساس تاکید دولت برای ارایه خدمات الکترونیک، باید هنگام نام‌نویسی دانش‌آموزان به‌صورت غیرحضوری و ارائه خدمات الکترونیک به آنان، توجه لازم در زمان نام‌نویسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ _ ۱۴۰۰ انجام شود.
به گزارش ایرنا، در استان چهارمحال و بختیاری ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری مشغول تحصیل هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری