ابراز نگرانی نماینده یزد در مورد احتمال ورود کرونای انگلیسی به این استان


ابراز نگرانی نماینده یزد در مورد احتمال ورود کرونای انگلیسی به این استان

یک عضو مجمع نمایندگان استان یزد در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر کشور نسبت به احتمال شیوع کرونای انگلیسی در حوزه انتخابیه اش احساس نگرانی کرد و گفت: تعداد زیادی از کارگران مهاجر به جنوب استان یزد می آیند.

به گزارش ایسنا، سید جلیل میرمحمدی میبدی در شیفت عصر جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با استناد به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد قانون اقدام راهبردی لغو تحریم ها و ضرورت تعامل دولت و مجلس گفت: از حمایت ایشان از قانون مجلس تشکر می کنم. ایشان بار دیگر سربازان خود در مجلس را مورد مهر قرار دادند.

این عضو مجمع نمایندگان استان یزد خطاب به وزیر کشور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: در خصوص شیوع کرونا انگلیسی در استان یزد ابراز نگرانی می کنم چرا که تعداد زیادی از کارگران مهاجر از استان های دیگر به جنوب استان ما می آیند. ضرورت دارد تدابیر ویژه ای برای این موضوع انجام شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس در پایان تذکرش از وضعیت اقتصادی کشور انتقاد کرد و گفت: گرانی بیداد می کند، جان مردم به لب رسیده است مصداق بارزش میوه است که در حال خروج از سبد معیشت مردم است. از وزیر جهاد کشاورزی می خواهم که به موضوع گرانی میوه ورود کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی