تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برابر رایکا بابل پیروز شد


تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برابر رایکا بابل پیروز شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با برتری برابر رایکا بابل، به مرحله چهارم مسابقات جام حذفی کشور صعود کرد.

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و رایکا بابل در مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان بندرانزلی با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

این مسابقه، عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی، در یک هوای سرد و نیمه ابری و در زمینی گل آلود برگزار شد.

در نیمه اول این دیدار تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برتر از حریف خود ظاهر شد و بیشتر بازی را تحت کنترل داشت تا اینکه در دقیقه ۲۲ به گل برتری دست یافت و محمد مهری یکی از برترین بازیکنان تیم ملوان در این دیدار موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم ملوان بندرانزلی و رایکا بابل یک بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند که در نتیجه هر دو تیم چند فرصت مناسب گلزنی به دست آوردند که ابتدا تیم رایکا بابل در دقیقه ۶۸ توسط محمد رضی پور به گل مساوی دست یافت که البته گل آلود بودن زمین در به ثمر رسیدن این گل، نقش بسزایی داشت چون مدافع ملوان به دلیل لغزندگی زمین نتوانست به خوبی توپ را دفع کند.

پس از به ثمر رسیدن این گل دوباره تیم ملوان بندرانزلی ابتکار بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۷۲ و روی یک کار گروهی بسیار زیبا به گل دوم دست یافت که مهدی هاشمی نژاد بازیکن این تیم توانست دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۹ نیز محمد حیدری بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به خوبی از تله ی آفساید فرار کرد و در یک حالت تک به تک با دروازبان رایکا بابل قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه را ، وحید صالحی با کمک های موسی مه آبادی و رضا اسکندری برعهده داشتند که هادی صحرایی به عنوان داور چهارم و مجید دوستی به عنوان ناظر گروه داوری در این دیدار حضور یافتند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با برتری در این دیدار ، علاوه بر حذف تیم فوتبال رایکا بابل از جدول مسابقات جام حذفی کشور، به دور چهارم این رقابت ها صعود کرد که قرعه کشی مرحله چهارم جمعه هشتم اسفند برگزار و در نهایت حریف تیم ملوان بندرانزلی نیز در این مرحله مشخص خواهد شد.

جام حذفی کشور با عنوان گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود که به همین مناسبت نیز در سالیان اخیر بازی پایانی و فینال این مسابقات، در شهر خرمشهر برگزار و رقابت های این جام به صورت تک ‌حذفی و تک بازی برگزار می شود و یکی از سهمیه ‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام حذفی تعلق می‌گیرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز طی سال های ۶۵ و ۶۹ عنوان قهرمانی و در سال های ۶۶ و ۶۷ عنوان نایب قهرمانی رقابت های جام حذفی کشور را کسب کردند که با دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی یکی از پرافتخارترین تیم های کشور در مسابقات جام حذفی کشور بشمار می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل