رئیس دفتر رییس جمهوری به مقام شامخ شهدای اصفهان ادای احترام کرد


رئیس دفتر رییس جمهوری به مقام شامخ شهدای اصفهان ادای احترام کرد

اصفهان- ایرنا- محمود واعظی رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری روز جمعه به همراه استاندار و شماری از مسوولان ادارات با حضور در گلستان شهدای اصفهان به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، رئیس دفتر رئیس جمهوری امروز با حضور در گلستان شهدای اصفهان بر مزار آیت الله اشرفی اصفهانی، شهدای گمنام، شهید کاظمی، شهید خرازی، استاد پرورش و شهدای مدافع سلامت حضور یافت.

عباس رضایی استاندار و شماری از مسوولان استان اصفهان دکتر واعظی را در این سفر استانی همراهی می کنند.

استان اصفهان در دفاع مقدس بیش از ۲۳ هزار شهید و ۵۰ هزار جانباز و سه هزار و ۵۵۵ آزاده و یکهزار مفقودالاثر تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

در استان اصفهان یکهزار و ۲۰۰ نفر جانباز بالای ۷۰ درصد، ۲۵۷ جانباز آسیب نخاعی، سه هزار آزاده، ۱۹۵ شهید مدافع حرم، ۲۷ شهید حریم امنیت و ۵۰ هزار جانباز جنگ تحمیلی زیرپوشش اداره کل بنیاد شهید هستند.

استاندار اصفهان افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت دارد.

رییس دفتر رییس جمهوری به منظور ارزیابی طرحهای سفر استانی دولت و افتتاح شماری از طرح‌های عمرانی و تولیدی عصر روز پنجشنبه وارد اصفهان شد و در فرودگاه شهید بهشتی این شهر از سوی عباس رضایی استاندار و مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در نخسین روز سفر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار و سپس در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان در که در اتاق بازرگانی برگزار می شود، شرکت کرد.

وی همچنین امروز جمعه ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلستان شهدای استان پروژه‌های زیرساختی ارتباطات سیار و ثابت شرکت مخابرات استان را افتتاح خواهد کرد.

افتتاح پل آفتاب و ادامه جاده فرزانگان، آغاز عملیات اجرایی خط ۲ قطارشهری از سمت غرب شهر اصفهان، افتتاح مجموعه ورزشی ولایت دانشگاه اصفهان، افتتاح طرح شرکت قطورسازان اسپادان(تولید انواع لوله اسپیرال) و افتتاح طرح توسعه صنایع چینی زرین ایران و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های امروز محمود واعظی به استان اصفهان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟