وضعیت مدیریت کلان‌شهر ارومیه تا پایان سال ساماندهی شود


وضعیت مدیریت کلان‌شهر ارومیه تا پایان سال ساماندهی شود

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم توجه اعضای شورای شهر به انتخاب فرد اصلح برای شهرداری گفت: وضعیت مدیریت کلان شهر ارومیه باید تا پایان سال ساماندهی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: انتخاب فرد اصلح، کارآمد، انقلابی و متعهد در کنار توجه به تخصص افراد کاندیدا باید در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب شهردار ارومیه مورد توجه باشد، اتحاد و یکپارچگی در شهر ارومیه است که باید اعضای شورای شهر در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند و مباحث قومیتی را کنار بگذارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری با اشاره به رفتار دور از تعهد اروپایی ها و آمریکا در حوزه برجام بیان کرد: این رفتار بی ادبانه است و باید در مقابل آن ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: طبق فرمایش قرآنی، باید اقدام متقابل در قبال این بی ادبی و اقدام دور از تعهد اروپایی ها و آمریکا انجام داد که دولتمردان باید در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی بر تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه های مختلف نیز تاکید کرد و گفت: این امر وظیفه همه مسوولان در همه بخش هاست و باید در این باره، کوتاهی نشود.

امام جمعه ارومیه با انتقاد از مطالب به دور از دقت توسط برخی از رسانه ها افزود: در این راستا باید خبرنگاران و اصحاب رسانه توجه جدی داشته باشند تا زمینه های اتحاد بیشتر در جامعه ایجاد شود.

به گزارش ایرنا، شهردار پیشین ارومیه در ۲۲ دی امسال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد و حدود ۲ ماه است که این شهر حدود ۸۰۰ هزار نفری با سرپرست شهرداری اداره می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام