مشخصات گوشی Vivo S9 بطور کامل در فضای مجازی منتشر شد


مشخصات گوشی Vivo S9 بطور کامل در فضای مجازی منتشر شد

رسانه کلیک – به تازگی مشخصات گوشی Vivo S9 در فضای منتشر شده است که این مسئله پیرو معرفی این محصول توسط شرکت ویوو در روز سوم ماه آینده میلادی است. شرکت ویوو قصد دارد تا در سوم ماه مارچ از جدید ترین سری محصولات خود رونمایی کند که تمرکز آنها بر روی دوربین سلفی […] نوشته مشخصات گوشی Vivo S9 بطور کامل در فضای مجازی منتشر شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – به تازگی مشخصات گوشی Vivo S9 در فضای منتشر شده است که این مسئله پیرو معرفی این محصول توسط شرکت ویوو در روز سوم ماه آینده میلادی است.

شرکت ویوو قصد دارد تا در سوم ماه مارچ از جدید ترین سری محصولات خود رونمایی کند که تمرکز آنها بر روی دوربین سلفی است. روز گذشته این شرکت پوستری منتشر کرده است که تائید کننده زمان رونمایی و مشخصات گوشی Vivo S9 است.

طی انتشار این پوستر، علاقه مندان می‌توانند در آینده نزدیک اقدام به پیش خرید این محصول نمایند. طبق تصاویر منتشر شده از این محصول، مشخص شد که گجت مورد بحث قرار است در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه شود و از یک مجموعه دوربین سه گانه، با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسل بهره خواهد برد.

دکمه ولوم و پاور دستگاه نیز در گوشه سمت راست دستگاه به چشم می‌خورد. طبق گزارشات منتشر شده درباره این سری، ویوو اس ۹ از یک مجموعه دوربین دوگانه ۴۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی و ویوو اس ۹ مدل e نیز از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهند برد.

مشخصات دیگر

دیگر گزارشات منتشر شده توسط افشا کنندگان اینترنتی حاکی از آن است که هر دو این گوشی ها از صفحه نمایش امولد +FHD همراه با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برند.

درباره مشخصات سخت افزاری ویوو اس ۹ می‌توان به پردازنده دایمنسیتی ۱۱۰۰، حافظه رم ۱۲ گیگابایت و ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر اشاره کرد. در همین حال مدل e نیز همراه با پردازنده دایمنسیتی ۸۲۰، حافظه رم ۸ گیگابایت و ظرفیت باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است که هردو این محصولات از سرعت شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کنند. اما درباره قیمت آنها هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

مشخصات گوشی Vivo S9 بطور کامل در فضای مجازی منتشر شد

مشخصات گوشی Vivo S9 بطور کامل در فضای مجازی منتشر شدا

ین شرکت قصد دارد تا با معرفی دو محصول فوق رقابتی چالش برانگیز را برای تولید کنندگان گوشی های هوشمند با دوربین های سلفی قدرتمند آغاز کند و این رقابت از سوم ماه آینده میلادی شروع خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!