از زحمات حجت‌الاسلام و‌المسلمین قرائتی مفسر قرآن کریم تقدیر و تشکر به عمل آمد


 از زحمات حجت‌الاسلام و‌المسلمین قرائتی مفسر قرآن کریم تقدیر و تشکر به عمل آمد

سی و دومین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور با تقدیر و تشکر از یک عمر زحمات قرآنی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، سی و دومین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور، امروز ۵ اسفند برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محسن قرائتی مفسر قرآن کریم، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و حجت الاسلام اخوان صباغ رئیس سازمان دارالقرآن الکریم حضور داشتند.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی به سخنرانی پرداخته و اظهار کرد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید کودکان و نوجوانان به وسیله قرآن و عترت واکسینه شوند.

وی افزود: برای حفظ انقلاب اسلامی فعالیت‌های قرآنی فعالان و مبلغان قرآن اقدامی راهبردی و بسیار ضروری است، تنها راه مقابله در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن فرهنگ‌سازی بر اساس دستورات قرآن و عترت است که نسل آینده را واکسینه می‌کند.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی مفسر قرآن کریم عنوان کرد:‌ باید سازمان تبلیغات نسبت به فعالیت‌های فرهنگی قرآنی نظارت داشته باشد و آن را گسترش دهد، برای حل مشکلات جامعه برنامه‌ریزی‌های منطقی و درست در زمینه قرآن لازم است.

وی افزود: مردم به مطالعه تفاسیر ۷۰ جلدی علاقه نشان نمی‌دهند باید تفسیر در عین روان و شیوا بودن کم‌حجم و برای مردم قابل فهم باشد. تلاش کنید که مطالعه تفسیر در جامعه نهادینه شود، افرادی که می‌توانند تفاسیر خوبی را بیان کنند به سازمان تبلیغات دعوت شوند و تفاسیر چند دقیقه‌ای و قابل فهم به مردم ارائه کنید.

همچنین در ادامه این نشست حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت‌های قرآنی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی که با آن یک عمر به جامعه اسلامی خدمت کرده است تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در پایان این نشست، از سامانه مدیریت آموزش قرآن، کتاب «قرآن زنده است»؛ ویژه سه ماه مبارک رجب، شعبان، رمضان، کتاب طرح نورالثقلین، کتاب قرآن کتاب مقاومت، کتاب نسخه شفا بخش رونمایی شد.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند