معرفی تیم برای لیگ دسته سوم فوتبال و کمک به فقرا در آستارا


معرفی تیم برای لیگ دسته سوم فوتبال و کمک به فقرا در آستارا

آستارا - ایرنا - هیات مدیره تیم فوتبال مقاومت آستارا از آمادگی این تیم برای حضور موفق در لیگ دسته سوم فوتبال کشور خبر دادند و کانون فرهنگی سیدالشهدا این شهرستان به مناسبت سالروز وفات زینب (س) 13 بسه غذایی را در بین نیازمندان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرعامل باشگاه مقاومت آستارا عصر شنبه در نشست خبری در سالن ۹ دی این شهرستان گفت: ۷۰ درصد بازیکنان تیم مقاومت آستارا غیربومی هستند و بازیکنانی از لیگ های دسته دوم، اول و برتر خریداری کردیم و قبل از آغاز لیگ، چند فوتبالیست مهاجم و هافبک خریداری خواهیم کرد.

اکبر کابینی ادامه داد: تیم فوتبال مقاومت از نظر فنی به دلیل برخورداری از سرمربی و مربیان برجسته در سطح بالاست و سرمربی تیم سابقه بازی در تیم های لیگ برتر نظیر برق شیراز را دارد.

وی افزود: بازی های لیگ دسته سوم کشور از اواخر فروردین ماه آغاز و به دلیل تقارن با ماه رمضان، بعد از افطار برگزار خواهد شد و امیدواریم با پیگیری مسئولان، سیستم روشنایی ورزشگاه وحدت آستارا راه اندازی شود.

سرهنگ فردین عباس زاده قائم مقام موسس تیم فوتبال مقاومت آستارا هم گفت: تیم مشکل مالی ندارد، اما برای موفقیت در لیگ دسته سوم به حمایت مادی و معنوی مردم نیاز داریم.

وی افزود: تیم های پایه باشگاه مقاومت در رده های نوجوانان و جوانان شکل گرفته است و بیشتر بازیکنان بومی هستند و در مسابقات استانی خوش درخشیده اند و به زودی در تیم بزرگسالان از ظرفیت تیم های پایه استفاده خواهد شد.

سعید غلامزاده سرمربی تیم مقاومت آستارا هم گفت: تمرینات تیم هر روز ساعت ۱۲ در ورزشگاه وحدت برگزار می شود و صعود به لیگ دسته دوم کشور جزو هدف های اصلی کادر فنی و بازیکنان است.

مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور با شرکت ۳۰ تیم در قالب سه گروه ۱۰ تیمی از فروردین ماه آغاز خواهد شد و تیم مقاومت آستارا تجربه بازی در لیگ دسته سوم کشور را دارد و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده اند.

توزیع بسته های غذایی به نیازمندان

رابط کانون فرهنگی سیدالشهدا آستارا از توزیع ۱۳ بسته غذایی در بین نیازمندان در شهرک عباس آباد این شهرستان به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س) خبر داد.

پویا رمضانی گفت: بسته های غذایی با همت خیران، پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرک عباس آباد و هیات خیرین باب الحوائج (ع) با صرف پنج میلیون ریال تهیه شده بود و روز گذشته توزیع شد.

وی ادامه داد: توزیع کمک های مومنانه به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در مناسبت های مذهبی انجام می گیرد و کانون فرهنگی سیدالشهدا آستارا جزو کانون های فعال در امور خیر است.

شیوع ویروس کرونا در جهان، خسارات جانی و مالی برجا گذاشته و در کشور ما علاوه بر کمک های دولت، خیران و نیکوکاران نیز به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کووید ۱۹ شتافته اند.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی