انعقاد ٧١٥ میلیارد تومان قرارداد طرح‌های اقتصاد مقاومتی در فارس


انعقاد ٧١٥ میلیارد تومان قرارداد طرح‌های اقتصاد مقاومتی در فارس

رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس از انعقاد و امضای ٧١5 میلیارد تومان قرارداد میان بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی استان(صمت و جهاد کشاورزی) در راستای اجرای طرح‌های مقاومت اقتصادی خبر داد.

حسن نوروزی بعد از ظهر یکشنبه ۱۰ اسفند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی فارس بیان کرد: بیش از ١٠ طرح و پروژه اقتصاد مقاومتی در استان به عنوان پروژه‌های اولویت دار استان معرفی شده و اعتبارات دولتی برای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس ادامه داد: سیستان و بلوچستان دومین استان کشور در دریافت اعتبارات اقتصاد مقاومتی است و استان فازس نیز توانسته بالغ بر ٢۵٧ میلیارد تومان در تخصیص اعتبارات داشته باشد.

نوروزی با اشاره به اینکه دولت مجوز صدور اسناد خزانه اسلامی را کسب کرده است، یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقرر شده بود در سال ٩٩ بالغ بر ٩٠٠ میلیارد تومان طرح توسط دستگاه‌های اجرایی به بانک معرفی شوند.

او اضافه کرد: این طرح‌ها دارای سه درصد سود پرداختی توسط دولت است و ٨٢ میلیارد تومان به فارس یارانه دولتی اختصاص داده می‌شد اما تاکنون این یارانه تولیدی به فارس اختصاص داده نشده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس عنوان کرد: ۶۶۵ میلیارد تومان طرح توسط بخش اقتصادی به بانک‌ها معرفی شده و قرارداد فی مابین نیز امضا شده است و این پیش‌بینی وجود دارد که تا پایان امسال این میزان به ٧١۵ میلیارد تومان قرارداد میان بنگاه‌های اقتصادی و بانک افزایش یابد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری