پاشازاده: چند بازیکن خودشان را به مصدومیت زده اند/ با مشت و لگد به جنگ توپ و تفنگ می رویم


پاشازاده: چند بازیکن خودشان را به مصدومیت زده اند/ با مشت و لگد به جنگ توپ و تفنگ می رویم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص بازی با شهرخودرو توضیحاتی بیان کرد.


سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص بازی با شهرخودرو توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در نشست خبری قبل از بازی با شهرخودرو اظهار کرد: شرایط ما خیلی سخت و بد است. هیچ موقع ناله نمی‌کنم و بهانه هم نمی‌گیرم. طبق لیست با ۵ بازیکن امید به ۲۰ نفر رسیده بودیم اما به من اعلام کردند که ۱۲ نفر داریم؛ زیرا کارت بازی سایر بازیکنان صادر نشده است. تنها از ۲ بازیکن امید می‌توانم استفاده کنم.

او افزود: ۳، ۴ بازیکن مصدوم هستند و ۲، ۳ نفر خودشان را به مصدومیت زده اند. وضعیت ما اسفناک است. با جدایی پیمان بابایی حتما دچار مشکل می‌شویم. او قبل از حضور من جدا شده بود. جدایی بهترین گلزن تیم، ۱۰۰ درصد به تیم صدمه می‌زند.

سرمربی ماشین سازی در خصوص شرایط این تیم در نیم فصل دوم، عنوان کرد: وقتی با مسئولان صحبت کردم، قرار شد کمک کنند. از اول به دنبال این نبودیم که ۵۰۰ میلیون یا یک میلیارد تومان برای رضایت‌نامه بازیکن هزینه کنیم. نفت مسجدسلیمان، نساجی، سایپا و ذوب آهن در حال جذب بازیکن هستند. متاسفانه هیئت فوتبال قرارداد آن بازیکن جوان که به تیم اضافه شد را هم ثبت نمی‌کند.

او ادامه داد: هیئت فوتبال می‌گوید ماشین سازی بدهکار است و ثبت نمی‌کنیم. با ۴ بازیکن قرارداد بستیم بدون این که پولی دریافت کنند. یکی از دستیارانم گفت با مشت و لگد می‌خواهیم به جنگ توپ و تفنگ برویم. نمی‌دانم کدام بازیکنان را باید به هتل بفرستم. هیئت فوتبال هم حق خودش را دارد. اگر لطف کنند، فکر کنم فردا فاجعه پیش بیاید.

بیشتر بخوانید

پاشازاده هدایت ماشین سازی را به عهده گرفت

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران