بازگشایی مجدد یک اسکله در قشم/ صدور مجوز خروج برای صیادان دارای تست منفی


بازگشایی مجدد یک اسکله در قشم/ صدور مجوز خروج برای صیادان دارای تست منفی

فرماندار قشم گفت: ایجاد محل قرنطینه با ظرفیت 100 نفر در کمتر از 12 ساعت، قرنطینه فوری اتباع خارجی کرونا مثبت را ممکن ساخت و همچنین انجام تست گسترده شرایط بازگشایی مجدد اسکله را فراهم آورد.

علیرضا نصری، صبح امروز (۱۱ اسفندماه) در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم، اظهار کرد: شناسایی ۲۷ تبعه خارجی کرونا مثبت در بندر صیادی سلخ جزیره قشم می‌توانست بحران‌آفرین باشد.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم تصریح کرد: اقدامات و همکاری بین بخشی ایجاد شده در روستای سلخ از دو بحران افسارگسیختگی شیوع کرونا و تحمیل آسیب اقتصادی شدید به لنج‌داران و جامعه صیادی جلوگیری کرد.

نصری ادامه داد: تست کرونای برخی از اتباع خارجی علیرغم داشتن تست منفی از کشور مبدأ، مثبت شده که موضوع از طریق انعکاس به وزارت امور خارجه پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: صیادان این بندر با ارائه تست منفی کرونا مجوز خروج از اسکله را دریافت می‌کنند و درصورتی‌که پیش از بازگشت به اسکله از مرزها خارج شده و یا با تبعه دیگر کشورها ارتباط داشته باشند باید برای ورود به اسکله نیز تست کرونا بدهند.

فرماندار شهرستان قشم افزود: ظرفیت قرنطینه اضطراری باید در مرکز شهرستان نیز ایجاد شود تا بتوان در صورت بروز مشکل، امکان پاسخ به هنگام و متناسب با شرایط وجود داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا