کارگاه‌های فصل بهار کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی مجازی برگزارمی‌شود


کارگاه‌های فصل بهار کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی مجازی برگزارمی‌شود

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: کارگاه‌های فصل بهار این کانون در استان نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود که ثبت نام این دوره ها از امروز، دوشنبه آغاز شده است.

جواد زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۷ عنوان کارگاه‌ مجازی فرهنگی، هنری و ادبی برای گروه های هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در فصل بهار تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: علاقه مندان می توانند تا ۲۱ اسفند ماه جاری با مراجعه به پایگاه مجازی کانون به آدرس agharbi.kpf.ir در این دوره ها ثبت نام کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: برهمین اساس، زمان شروع کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی از روز ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ تعیین شده است.

زاهدی گفت: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی "نوباوه" ۴ سال به بالا، "نوخوان" ۷ سال به بالا، "نونهال" ۹ سال به بالا، "نونگاه" ۱۲ سال به بالا و "نوجوان" ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

وی افزود: داستان نویسی، شعرسرایی، نوشتن خلاق، موسیقی ارف (بلز)،‌ موسیقی ارف (فلوت)، خوشنویسی، نقاشی، کاردستی (ساخت عروسک)، نقاشی روی شیشه (ویترای)،‌ طراحی،‌ قصه گویی (از انتخاب قصه تا اجرا)، فلسفه برای کودکان (گام به گام تا اندیشه)، کاغذ و تا (گل ها و جعبه ها)، حال خوش زندگی (مهارت شاد بودن) و بازی و سرگرمی عناوین کارگاه‌های ترم بهار کانون استان آذربایجان‌غربی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته است.

وی اظهار کرد: برای شرکت کنندگان در دوره ها پس از اتمام کارگاه‌ها گواهی پایان دوره صادر می شود.

به گزارش ایرنا، دهها هزار نونهال و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان غربی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی