یک تن دیگر در خراسان شمالی قربانی کرونا شد


یک تن دیگر در خراسان شمالی قربانی کرونا شد

بجنورد- ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در شبانه‌روز گذشته و تا ظهر امروز، یک تن دیگر از بیماران مبتلا به کووید 19 در استان جان باخت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری این دانشگاه در روز دوشنبه، دکتر سیداحمد هاشمی اظهار داشت: طبق نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸ بیمار جدید کرونایی در استان بستری شدند و بر این اساس شمار بیماران بستری شده کووید ۱۹ در بیمارستان های استان به۱۳۳ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با ابراز نگرانی از کاهش حساسیت مردم و عادی شدن این بیماری مهلک در نگاه آنان تاکید کرد: افزایش موارد ابتلا حاکی از آن است که وضعیت استان ما به لحاظ شیوع کرونا شکننده است و با غفلت مردم هر آن می تواند به وضعیت نارنجی و قرمز برگردد.

وی با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در استان، گفت: این امر نشان دهنده کاهش حساسیت مردم در زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان همچنان استفاده از ماسک، محدود کردن حضور و شرکت خود در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)