فعالان سیاسی زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 باشند


فعالان سیاسی زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 باشند

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از فعالان سیاسی، اجتماعی و احزاب و سازمان‌های مردم نهاد خواست در زمینه تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری سال 1400 فعال باشند.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس به نقل از سیداحمد احمدی زاده افزود: کنشگران سیاسی با تشویق افراد توانمند و کارآمد برای ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، امید به آینده را در جامعه زنده نگه دارند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم و انتخاباتی پویا و پرشور باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس که در جلسه شورای اداری، جلسه شورای هماهنگی مبارزه مخدر، نشست با فعالان و گروه های سیاسی و اجتماعی شهرستان حضور داشت با اشاره به این که انتخابات سهم مردم را در حاکمیت تامین می کند، اظهارداشت: همه باید تلاش کنند برای مشارکت حداکثری در انتخابات و صیانت از رای مردم، زمینه سازی کنند.

وی با اشاره به این که تمهیدات و زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات آینده فراهم شده است، ادامه داد: استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و مبنای دست اندرکاران انتخابات باید قانون مداری باشد نه جانب داری از افراد و گروه ها.
وی با بیان این که امنیت و سلامت انتخابات از جمله مسئولیت های وزارت کشور است، گفت: رقابت و مشارکت سالم ماحصل امنیت و سلامت انتخابات است.
احمدی زاده تلاش برای مشارکت مردم در انتخابات و افزایش نشاط و امید آفرینی در جامعه را از جمله وظایف اساسی هر مدیری فارغ از نگاه و سلیقه سیاسی دانست و ادامه داد: ایجاد امید در بین مردم و آگاه نمودن آنها را از وظایف ذاتی رسانه ها دانست.
وی با بیان این که رضایت مردم و تکریم مردم باید سرلوحه فعالیت دستگاه های اجرایی باشد، خواستار نظارت فرماندار شهرستان نی ریز برعملکرد دستگاه ها شد و گفت: ملاقات با مردم با مسئولین شهرستان باید با کمترین مشکل همراه باشد با همه گروه های سیاسی با حفظ عزت باید جلسات برگزار و در موضوعات مختلف با آنان مشورت شود.
احمدی زاده با تبیین و شرایط روز که حاصل تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا است، گفت: نظام جمهوری اسلامی در سال های اخیر دستاوردهایی خوبی داشته است که باید با تشریح این موفقیت ها، امیدبخشی و نشاط در جامعه گسترش یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مدیریت موفق کرونا از جمله دستاوردهای استان فارس بوده است و کمک های مومنانه نیز با مدیریت و هدایت استاندار ، راهبری نماینده ولی فقیه و تلاش سپاه و سایر نیروهای مسلح به خوبی در استان صورت گرفته است.
احمدی زاده ضمن تقدیر از حمید یزدان پناه فرماندار سابق، مراد هدایت را به عنوان فرماندار جدید نی ریز معرفی کرد.
نی ریز از شهرستان های شرقی استان فارس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...