سرمربی سپیدرود رشت: فرصت های زیادی را از دست می دهیم


سرمربی سپیدرود رشت: فرصت های زیادی را از دست می دهیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در اکثر مسابقاتی که برگزار می کنیم، براحتی فرصت های زیادی را از دست می دهیم در حالی که حریفان ما با حداقل موقعیت به گل دست می یابند.

سهیل حق شناس روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرناافزود : ما باید از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم تا نتیجه دلخواه را نیز کسب کنیم و از سویی با توجه به اعتبار و نام باشگاه سپیدرود بازیکنان ما باید به این خودباوری برسند که توانمندی و تکنیک هایشان بالاست.

وی به بازی این تیم برابر امید گناوه اشاره و بیان کرد: به هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت بابت پیروزی برابر تیم گناوه تبریک می گویم چون آنان چند هفته سخت را تحمل کردند که سرانجام در این بازی حساس توانستیم به برتری برسیم و یک پیروزی دلچسب را کسب کنیم.

سرمی تیم فوتبال سپیدرود رشت ادامه داد: ما سه شکست متولی را کسب کرده بودیم و در این دیدار خانگی برابر تیم قدرتمند امید گناوه نیاز به پیروزی داشتیم که خوشبختانه در نهایت به این هدف خود دست یافتیم تا با پیروزی در این دیدار با روحیه بهتر در بازی آینده خود ظاهر شویم.

حق شناس اضافه کرد: امید گناوه تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که هم اینک در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد و حتی از امیدهای صعود محسوب می شود اما ما در این دیدار برابر این تیم و از همان دقیقه اول، بازی را تحت کنترل داشتیم و برتر از حریف خود بودیم.

وی تصریح کرد: این در حالی است که در همان نیمه اول چند موقعیت مناسب گلزنی را کسب کردیم اما نتوانستیم از این فرصت ها نهایت استفاده را ببریم و فقط یک بار موفق به گلزنی شدیم ولی در نهایت به برتری رسیدیم و هر سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت : برتری ما در دیدار با تیم خوب و قدرتمند امید گناوه به حدی بود که در نیمه اول باید چند گل به ثمر می رساندیم اما فشاری که روی تیم و بازیکنان بود باعث شد این فرصت ها به هدر برود چون هنوز به خودباوری نرسیدیم و باید بیشتر کار کنیم.

حق شناس در ادامه گفت: البته تیم امید گناوه سال هاست که در فوتبال کشور حضور دارد و از تجربه خوبی نیز برخودار است اما ما در بازی خانگی خود برابر این تیم، بسیار پرتوان ظاهر شدیم و در تمامی دقایق بازی تسلط کاملی بر حریف خود داشتیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و امید گناوه عصر دوشنبه در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد و تا پایان هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تیم فوتبال سپیدرود رشت با ۱۶ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز