جشن نیکوکاری در گناوه آغاز شد


جشن نیکوکاری در گناوه آغاز شد

گناوه - ایرنا - در آستانه سال نو، جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه در شهرستان گناوه آغاز شد و تا 21 اسفند ماه جاری ادامه دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: همه ساله در سالروز تاسیس این نهاد و در آستانه حلول سال جدید که به‌عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامیده می‌شود برای دستگیری و کمک به نیازمندان تحت پوشش در شب عید، این جشن برگزار می‌شود.

سید وحید حسینی حقیقی افزود: جشن نیکوکاری امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا به صورت محدود و در ۲ پایگاه ثابت و آنلاین در شبکه شاد برگزار می‌شود.

وی گفت: باتوجه به اینکه جشن نیکوکاری از طریق شبکه شاد در ۱۳ اسفندماه بصورت زنده برای دانش آموزان و اولیا اجرا می‌شود، انتظار داریم که در این امر خداپسندانه مشارکت گسترده داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه بیان کرد: جشن نیکوکاری در روز پنجشنبه ۱۴ اسفنده با برپایی پایگاه ثابت در محل این اداره و ۱۵ اسفندماه در مصلای جمعه برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: سه هزار و ۴۵۰ خانوار مددجو تحت پوشش این نهاد هستند که از این مجموع ۹۵۰ نفر دانش‌آموز و ۹۵ نفر دانشجو هستند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری