فرماندار انزلی : محصول هنر آیین مهرورزی است


فرماندار انزلی : محصول هنر آیین مهرورزی است

رشت – ایرنا - فرماندار انزلی محصول هنر را آیین مهرورزی دانست و گفت : ذات خلقت با هنر آمیخته و هنر هفتم بسیار مهم و ارزشمند است .

به گزارش ایرنا، اسماعیل میرغضنفری شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان هفته فیلم و عکس انزلی در فرمانداری شهرستان اظهار داشت: خداوند در قرآن بارها بر ارزش هنر تاکید کرده است و در سوره شعرا این سوره نورانی قرآن از اعتباری که هنر می تواند به جایگاه بشری هدیه کند صحبت کرده است.

وی با بیان این که هرچه در مقوله هنر پیش می روید به این اطمینان ، اعتماد و باور می رسید که هنر هفتم می تواند بسیار مقدس باشد افزود: اگر هنر در دستان فردی لایق قرار گیرد از آن به نحو درست و شایسته استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کار شما هنرمندان حرمت ، ارزش و اعتبار بسیاری دارد ، تاکید کرد: گاهی شما با یک دوربین کوچک کاری انجام می دهید که مدتها ذهن مخاطب درگیر هنر شما می شود و آنقدر هنر تاثیر گذار است که مرور زمان نمی تواند غباری بر روی آن بنشاند.

میرغضنفری خاطر نشان کرد:هنرمندان با کارشان صحبت و همواره جلوتر از دیگران حرکت می کنند در جامعه امروزی بدنبال ایجاد رابطه معنا داری بین هنر و هنرمند است.

فرماندار انزلی در خاتمه اظهار داشت:با رعایت چهارچوب ها از امکانات موجود برای اعتلای هنر و فرهنگ استفاده خواهیم کرد .

زهره زمانی رئیس انجمن سینمای جوان انزلی نیز گفت : هفته فیلم و عکس امسال از ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه بصورت مجازی و آنلاین برگزار شد و فیلم های هنرجویان سینمای جوان انزلی در معرض دید عموم قرار گرفت و با رای داوران ، مدرسان و متخصصین امر ۱۰ اثر برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت .

برگزیدگان هفته فیلم و عکس انزلی در سال ۹۹ مریم زکی زاده برای فیلم "زندگی چیزی است مثل ... " در بخش بهترین طراحی فیلم ، تقدیر نگاه نو در فیلم برای فیلم"آینه" مهسا حسینی ، بهترین فیلم تجربه گرا فیلم "پوچ " از ساجده حیدری ، بهترین صدابرداری آقای محمدتقی اشرفی فیلم "درصد " به کارگردانی مریم موسوی ، بهترین تدوین و بهترین کارگردانی فیلم "زندانی" امیرحسین انوری ، بهترین فیلمبرداری برای فیلم "آینه " میلاد سرابی ، بهترین فیلمنامه به ندا روانبخش برای فیلم "صامت "، بهترین مجموعه آثار به مریم موسوی و انیمیشن "مترجم دردها " ساخته پرستو ستودگانی در بخش بهترین فیلم بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند