2 نهال به یاد شهدای مدافع سلامت استان همدان غرس شد


2 نهال به یاد شهدای مدافع سلامت استان همدان غرس شد

همدان- ایرنا- همزمان با 15 اسفند و آغاز هفته منابع طبیعی، نهال یادبود 2 شهیده مدافع سلامت استان در محوطه جلویی هتل پارسیان شهر همدان غرس شد.

به گزارش ایرنا، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان روز جمعه در این آیین با قدرشناسی از تلاش یکساله کادر بهداشت و درمان، این میزان از خودگذشتگی را خارج از انتظار دانست.

"حسن بهرامی" با اشاره به تداوم روند واکسیناسیون گروه‌های حساس در استان همدان، گفت: شاهد مراجعه گسترده مردم قدرشناس استان به معاونت درمان دانشگاه برای پاسداشت خدمات کادر پزشکی و پرستاری هستیم.

«سیده زهرا موسوی ارفع» بهیار بیمارستان سینا با ۴۰ سال سن و ۲۰ سال سابقه خدمت پس از ابتلا به بیماری کرونا و یک هفته تحمل مصائب این بیماری ۱۳ ابان امسال آسمانی و نامش به عنوان اولین شهید سلامت استان همدان ماندگار شد.

همچنین ۱۸ ابان سالجاری مرحومه «گلنار قیامتی» کمک بهیار ۵۸ ساله پس از ۲۸ سال خدمت صادقانه در مرکز آموزشی درمانی فاطمیه، به علت ابتلا به بیماری کرونا به دیدار حق شتافت.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۵۳۴ نفر و مجموع موارد مثبت بستری در این مدت زمان نیز به ۱۰ هزار و ۵۲۵ نفر رسیده است.

۱۵ اسفندماه به نام روز درختکاری نامگذاری شده است، قرار است در هفته منابع طبیعی(۱۵ تا ۲۲ اسفند) یک میلیون اصله نهال در استان همدان غرس شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟