«مجتبی جمالی» به عنوان فرماندار جدید علی آباد کتول معارفه شد


«مجتبی جمالی» به عنوان فرماندار جدید علی آباد کتول معارفه شد

جلسه شورای اداری شهرستان علی‌آبادکتول با دستور کار تودیع و معارفه فرماندار با حضور مکتبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، عبدالهی مشاور استاندار و امام‌جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

در این جلسه از زحمات «محسن سوخته سرایی» سرپرست فرمانداری که به مدت ۷ ماه عهده‌دار این سمت بود، تقدیر و «مجتبی جمالی» به‌عنوان فرماندار علی‌آبادکتول معرفی شد.

احسان مکتبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در این مراسم گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، هیچ‌یک از مدیران دلبسته میز و جایگاه مدیریتی نیستند و همه برای خدمت به مردم به صحنه می‌آیند و این رسم مدیریت است که یک روز می‌آییم و روز دگر باید مسند خدمتگزاری را به دیگری بدهیم. مهم این است که چند صباحی که در مسند خدمتگزاری هستیم، عملکرد و نام نیکو از خود به جای بگذاریم.

مکتبی از خدمات سوخته سرایی سرپرست فرمانداری تقدیر و برای جمالی فرماندار جدید آرزوی توفیقات روز افزون کرد.

وی بیان کرد: امیدواریم آقای جمالی همچون گذشته که در هر جایگاهی بوده است موفق بوده، در مسند جدید نیز موفق باشند و برگ زرین دیگری در خدمت به خلق از خود به جای بگذارند.

جمالی، فرماندار جدید علی‌آبادکتول نیز در این مراسم گفت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت به مردم عزیز و انقلابی شهرستان علی‌آبادکتول را نصیب بنده کرد و امیدوارم با همراهی همه مدیران و مردم شریف بتوانیم در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه شهرستان، گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان علی‌آبادکتول ظرفیت بسیار بالا و ارزشمندی در حوزه مختلف نظیر گردشگری، کشاورزی و صنعتی داراست و شهرک صنعتی و نیروگاه سیکل ترکیبی حتی در استان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به کثرت قومی، مذهبی و سیاسی که در این شهرستان وجود دارد، از لحاظ نیروی انسانی نیز در سطح استان جایگاه مناسبی دارد و این نشان از یک بلوغ فکری و سیاسی و درک متقابل بالا در این شهرستان دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری علی‌آبادکتول، جمالی گفت: امیدوارم با کمک و یاری همه ظرفیت‌ها در جهت پاسخگویی به‌موقع و حفظ کرامت مردم حرکت کنیم زیرا اعتقاد دارم باید همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در این برهه زمانی که به لحاظ تحریم‌های ظالمانه، مردم عزیزمان از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند، با پاسخگویی به‌موقع و اخلاق مناسب، مردم و ارباب‌رجوع را اقناع کنند و به‌گونه‌ای با آنان رفتار شود که احساس امنیت و آرامش کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند