پاشازاده: ماشین سازی از قبل بازی بازنده است/ با دست خالی بازی می‌کنیم


پاشازاده: ماشین سازی از قبل بازی بازنده است/ با دست خالی بازی می‌کنیم

سرمربی ماشین سازی گفت: ما از قبل بازی بازنده هستیم چون شرایطی از قبل برای این تیم به وجود آمده که بازیکنانی که به تیم ما می‌آیند نمی‌خواهند بمانند و چاره‌ای هم نداریم.

به گزارش ایسنا، مهدی پاشازاده پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی متاسفانه به من نچسبید. اشتباهات فردی زیادی بازیکنان در خط دفاعی داشتند. در ثانیه ۳۰ با آن وضع گل خوردیم و با ضربه ایستگاهی گل دوم را دریافت کردیم و شیرازه تیم پاشیده شد. تیم ما از قبل بازی بازنده هستیم چون شرایطی از قبل به وجود آمده که بازیکنانی که به تیم ما می‌آیند نمی‌خواهند بمانند و چاره‌ای هم نداریم. تیم ما حتی با ۵ بازیکن امید هم کامل نبود و با دست خالی داریم بازی می‌کنیم.

او اضافه کرد: تیم حریف بازیکنانی دارد که ما شاید خوابش را هم نبینیم اما این مشکلات خودمان است و امروز هم عدم تمرکز تیم داوری در بازی تاثیر مستقیم گذاشت. دو بار پشت سر هم تیم حریف خطا کرده اما آمدند و خطای تیم ما را گرفتند. امروز همه چیز بد بود و گلی هم که دریافت کردیم روی مشکلات فردی بود.

سرمربی ماشین سازی با بیان این‌که مشکلات تیم ما خیلی زیادی است، گفت: بازیکن هفته پیش آمده و به ما گفته که من نمی‌خواهم اینجا بمانم و می‌خواهم بروم. تمرین هم نکردیم و زمانی هم برای تمرین کردن نداشتیم که بخواهیم بهتر شویم. ما از تهران به اینجا با اتوبوس آمدیم و مشکلات زیادی داریم و هیچکس به داد ما نمی‌رسد. این تیم خیلی قدیمی است و بازیکنان زیادی به فوتبال معرفی کرده است.

او ادامه داد: این تیم آنقدر قدمت دارد اما چنین مشکلاتی وجود دارد. باخت برای من است اما باید حداقل‌ها را داشته باشم تا بشود کاری انجام داد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیگو8 پرو؛ لوکس‌ترین شاسی‌بلند شرکت مدیران خودرو، در تبریز معرفی شد