54 درصد سرقت‌های کردستان در سنندج اتفاق افتاده است


54 درصد سرقت‌های کردستان در سنندج اتفاق افتاده است

سنندج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: امسال 54 درصد جرایم مربوط به سرقت‌های این استان در شهرستان سنندج اتفاق افتاده است.

سرهنگ عبدالله فاتحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه میزان وقوع سرقت در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۱۴ درصد رشد برخوردار شده است اظهار داشت: تا کنون ۷۹ درصد از این جرایم کشف شده و در این زمینه نیز به نسبت سال گذشته شاهد افزایش ۴۰ درصدی بودیم.

وی اضافه کرد: شهرستان سنندج با ۵۴ درصد، سقز و قروه هر کدام با ۹ درصد در رتبه های اول تا سوم استان از نظر وقوع جرایم سرقت را دارند و سروآباد نیز با یک درصد آخرین رتبه شهرستانی استان را دارد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: طبق آمارهای موجود جرایم سرقت، چهار شهرستان استان شاهد کاهش جرایم سرقت بودند که شامل بیجار با ۲۵ درصد، بانه با ۲۰ درصد، کامیاران با هفت درصد و سروآباد با یک درصد است.

وی با بیان اینکه شهرستان سنندج با ۲۶ درصد و سقز با ۱۹ درصد بیشترین میزان افزایش جرایم سرقت را داشته اند افزود: کاهش جرایم نکته مثبتی در شهرستان‌ها بود که نشان از تاثیر گذاری اقدامات پیشگیرانه داشته و جا دارد در شهرستان‌هایی که شاهد افزایش هستیم این اقدامات بیشتر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا