افتتاح طرح‌های صنعتی استان اردبیل آغاز شد


افتتاح طرح‌های صنعتی استان اردبیل آغاز شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به استان اردبیل ضمن بازدید از برخی طرح‌ها و واحدهای تولیدی تعدادی از آنها با نیز به بهره‌برداری رساند.

در سفر دو روزه رزم حسینی به اردبیل وزیر صمت بعد از ورود به فررودگاه اردبیل وارد شهرک صنعتی شماره دو اردبیل شد تا اولین واحد تولید ام دی اف شرکت زرین چوب آرتاویل تایر را افتتاح کرده و این مجموعه سرمایه‌گذاری را به بهره‌برداری برساند.


وزیر صمت در این بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه دیدن کرده ودر جریان مشکلات سرمایه‌گذار این پروژه قرار گرفت.
مقصد بعدی وزیر صمت بازدید از خطر تولید فرمالین و گلیسرین بود که در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل این بازدید انجام شد.


با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین واحد تولیدی ریس باف ابریشم آرتا نیز افتتاح شد تا این کارخانه به جمع تولیدکنندگان محسولات ریسندگی و بافندگی در اردبیل بپیوندد.
در سفر وزیر صمت به استان اردبیل گروه صنعتی آرتا به عنوان شهرک خصوصی مورد بازدید قرار می‌گیرد تا مشکلات و نارسائی‌های این مجموعه عظیم صنعتی که در آینده نزدیک آماده افتتاح خواهد شد، برطرف شود.


رزم حسنی در سفر به اردبیل علاوه بر حضور در مرکز استان در سفر به گرمی از کارخانه شیرآلات آویسا بازدید کرده و در مقصد بعدی به پارس‌آباد می‌رود تا از ناحیه صنعتی این شهرستان بازدید کند.


در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به اردبیل که مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی نیز وی را همراهی می‌کند کارخانه تولید کاغذ از ضایعات کاغذ در پارس‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.


دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آخرین برنامه وزیر صمت در اردبیل خواهد بود تا به روز اول سفر خود پایان دهد.


فردا رزم حسنی در کنار بازدید از کارخانه آرتاویل تایر نشستی را با فعالان اقتصادی برگزار می‌کند که در این نشست امضای تفاهمنامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی به انجام خواهد رسید.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا