ویژگی های شناخت شخصیت هر فرد با توجه به زمان حمام رفتن


ویژگی های شناخت شخصیت هر فرد با توجه به زمان حمام رفتن ویژگی های شناخت شخصیت هر فرد با توجه به زمان حمام رفتن شیوه دوش گرفتن اشخاص میتواند اطلاعات زیادی را در خصوص نوع شخصیتشان بگوید ؛ برای بعضی‌ها ممکن است تنها پنج دقیقه زمان لازم باشد اما برای بعضی دیگر این زمان به بیش از 20 دقیقه میرسد. به گزارش تالاب استیون اسکچر، روان‌شناس آمریکایی معتقد...

ویژگی های شناخت شخصیت هر فرد با توجه به زمان حمام رفتنویژگی های شناخت شخصیت هر فرد با توجه به زمان حمام رفتن

ویژگی های شناخت شخصیت هر فرد با توجه به زمان حمام رفتن

ویژگی های شناخت شخصیت هر فرد با توجه به زمان حمام رفتن شیوه دوش گرفتن اشخاص میتواند اطلاعات زیادی را در خصوص نوع شخصیتشان بگوید ؛ برای بعضی‌ها ممکن است تنها پنج دقیقه زمان لازم باشد اما برای بعضی دیگر این زمان به بیش از 20 دقیقه میرسد.

به گزارش تالاب استیون اسکچر، روان‌شناس آمریکایی معتقد است هر کاری که ما انجام میدهیم بازتابی از شخصیت واقعی ما است ؛ حمام نیز جایی اختصاصی است که ما در آنجا آزاد هستیم تا خودمان باشیم بنابراین عادات حمام کردن می‌تواند حاوی اطلاعات مفید شخصیتی باشد.

حمام نتیجه گرایان : معمولا حمام کردن افراد فعال 6 تا 10 دقیقه طول میکشد ؛ لیف زدن، شامپوی سر، آبکشی موها و سپس ماموریت تمام میشود ! اگر در این گروه قرار دارید ویژگی شما این است که همیشه در انجام کارها به دنبال یافتن راه حل سریع و مناسب هستید ؛ شما دقیقا میدانید که چه کاری میخواهید انجام دهید و کار خود را با کیفیت انجام میدهید.

شما فردی هدف‌گرا هستید و شخصیتی از نوع شخصیت A دارید و افراد دارای این شخصیت افرادی هستند که خونسرد نیستند و زمان برایشان بسیار مهم است .این افراد بعضی مواقع در ارتباط با موقعیت خود احساس عدم امنیت میکنند، حس رقابت دارند، پرخاشگر هستند، معمولا چند کار را با هم انجام میدهند ، معتاد به کار میشوند و کمترین تاخیر در انجام کارها هم آنها را ناراحت میکند.

حمام نمایشی : حمام جایی است که شما از قید و بندهای خود رها میشوید و درون خود را آشکار میسازید.مثلا گاهی ممکن است شما وانمود کنید که بطری شامپو میکروفون است و صدای شرشر آب صدای کف زدن و تشویق است و شما در رویای اجرای یک نمایشنامه هستید و تنها میتوانید پشت درهای بسته آن را به نمایش بگذارید.این گونه افراد شخصیت جالب نمایشی دارند اما پشت درهای بسته بیشتر احساس امنیت میکنند.

حمام برای کسب آرامش : شما حمام کردن را بیش از حد طبیعی دوست دارید، چون حمام کردن به شما انرژی را که میخواهید میدهد و درست مانند این است که شما بخواهید دوباره خود را شارژ کنید.برای شما حمام کردن مثل نوشیدن یک فنجان قهوه است در این صورت شما از جمله افرادی هستید که همیشه نیاز به نیروی کمکی از بیرون دارند.چه این نیروی کمکی والدین‌تان باشد یا معلم‌تان یا رئیس‌تان شما هیچگاه خودتان شروع نمیکنید اما با کمک دیگران میتوانید به هدف برسید.

حمام خیالبافان : شما چه به فکر ثبت اختراعی باشید یا فکر حل مشکلات روزمره خود باشید، اگر خیالباف باشید، از آن دسته افرادی هستید که مشتاق هستند زمانی را به تفکر اختصاص دهند.شما آدم خیال بافی هستید و این خیال‌بافی را بیشتر زیر دوش انجام میدهید و حمام برای شما جایی است که به رویاهایتان فکر می‌کنید و البته در برخی افراد بهترین افکار در حمام به ذهن آنها خطور میکند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند