نخستین مانور انتخاباتی اردکان برگزار شد


نخستین مانور انتخاباتی اردکان برگزار شد

یزد - ایرنا - نخستین مانور انتخابات 1400 در اردکان روز دوشنبه با حضور اعضای ستاد انتخابات و هیات نظارت شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

مصطفی پور دهقان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از برگزاری این مانور را کنترل سامانه های انتخاباتی وزارت کشور اعلام کرد و افزود: در این مانور شعب فرضی سامانه های انتخاباتی کنترل و ارزیابی شد.

وی آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر را از ۲۰ اسفندماه به مدت یک هفته اعلام و اضافه کرد: آخرین مهلت ثبت نام ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفندماه سال جاری است.

سرپرست فرمانداری اردکان تصریح کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر تا ۲۵ اسفندماه جاری مهلت دریافت گواهی عدم سوءپیشینه دارند.

سرپرست فرمانداری اردکان اظهار داشت: ثبت‌نام داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراهای شهر به چهار شیوه مراجعه حضوری به فرمانداری، مراجعه به دفاتر پیش خوان، از طریق اپیلکیشن مویابلی و ثبت نام از طریق کامپیوترنسخه دسکتاپی انجام می گیرد و نامزدهای شهر اردکان، احمدآباد، خرانق و عقدا اگر می خواهند ثبت نام حضوری داشته باشند به فرمانداری مراجعه نمایند .

پوردهقان اردکان بیان داشت : ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستا نیز از ۱۶ تا ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ در بخشداری‌ها انجام می‌شود.

این مسوول از برگزاری نشست ستاد انتخابات شهرستان با حضور اعضا در فرمانداری اردکان خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای انتخاباتی سالم و باشکوه انجام شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید