آیین جانمایی و نامگذاری تابلوهای منقوش به نام شهدای زن سیستان وبلوچستان


آیین جانمایی و نامگذاری تابلوهای منقوش به نام شهدای زن سیستان وبلوچستان

مشاور امور بانوان شهرداری زاهدان گفت: همزمان با کنگره ملی 17000 زن شهید جانباز، آزاده و ایثارگر کشور، آیین جانمایی و نامگذاری تابلوهای منقوش به نام شهدای زن استان در زاهدان برگزار شد.

نوشین حسابی مقدم در گفت وگو با ایسنا افزود: غرس نهال، جانمایی و نامگذاری تابلوهای منقوش به نام شهدای زن استان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

مشاور امور بانوان شهرداری زاهدان ادامه داد: زنانِ شهید و جانباز و آزاده و ایثارگر کمتر معرفی شده اند و همه باید تلاش کنیم الگوسازی و معرفی مناسب تری از زنان شهید و ایثارگر کشور داشته باشیم.

وی بیان کرد: ایثار و شهادت و از خودگذشتگی زن و مرد نمی شناسد کما اینکه در تمامی عرصه ها این زنان و مادران هستند که همسر و یا فرزندشان را برای دفاع از کیان کشور و آزادگی و اسلام هدایت کردند و شجاعانه این فرهنگ را ترویج می‌کنند.

در این مراسم مدیر کل بنید شهید و امو ایثارگران استان، مدیرکل امور بانوان استانداری، رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز ، معاونین آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استانی و شهری و فعالان اجتماعی غرس نهال و جانمایی تابلوهای نامگذاری زنان شهید استان را انجام دادند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان