دانشجویان باید بیش از نیمی از دوران تحصیل خود را به کارورزی مشغول شوند


دانشجویان باید بیش از نیمی از دوران تحصیل خود را به کارورزی مشغول شوند

مدیرفروش یک واحد تولیدی گفت: اگر دانشجویان بیش از نصف عمر دانشجویی خود را به بازدید و کارورزی بگذرانند باز هم کم است؛ زیرا بازدید و کارورزی نحوه درس خواند را نیز برای دانشجویان مشخص می کند.

محمد حسین زاده، مدیر فروش تولیدی شیرهای الکترونیک، در حاشیه بازدید مدیران جهاد دانشگاهی قم از این واحد تولیدی، با اشاره به اینکه شروع فعالیت این محصول به ۱۳۷۴ بر می گردد، عنوان کرد: این کارگاه در سال ۱۳۷۴ برای اولین بار در ایران شروع به تولید سنسور شیرهای چشمی کرد و در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی موفق به ثبت این محصول به عنوان اختراعات و ابتکارات شد و تسهیلاتی را نیز دریافت کرد.
وی ادامه داد: با تسهیلات دریافت شده، کارگاه کوچکی راه اندازی شد و به مرور زمان و با توجه به خشکسالی ایران و نیاز به صرفه جویی در مصرف آب، این کار گسترش یافت و تولید تجهیزات بهینه سازی مصرف آب نیز به شیرهای الکترونیکی اضافه شد و اکنون بیش از ۸۰ محصول تولید می کنیم.
وی با بیان اینکه هر ساله جوایز متعددی در بخش ها مختلف دریافت کرده ایم، اظهار کرد: در گذشته با یک شیفت کاری فعالیت می کردیم؛ اما با توجه به شیوع کرونا و نیاز بیشتر به رعایت موارد بهداشتی و نیاز بسیاری از سازمان ها به این نوع شیرآلات امسال به صورت دو شیفت فعالیت می کردیم.
این مدیر فروش با اشاره به اینکه حدود صد نفر در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: به طور میانگین توانایی تولید بیش از هزار شیر در روز داریم، اما در حال حاضر با ۴۰ درصد ظرفیت فعالیت می کنیم.
وی با بیان اینکه هر سال بیش از ۳۰ درصد اشتغال زایی داشته ایم، افزود: اگر دانشجویان بیش از نصف عمر دانشجویی خود را به بازدید و کارورزی بگذرانند باز هم کم است؛ زیرا بازدید و کارورزی نحوه درس خواندن را نیز برای دانشجویان مشخص می کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه زناشویی بر سلامت قلب موثر است