435 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلام پرداخت شد


435 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلام پرداخت شد

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام از پرداخت 435 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان از طریق این صندوق از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

"یداله حیدرنژاد" با اعلام این خبر، اظهار کرد: این میزان تسهیلات در زمینه های حمایتی کارگشایی،اشتغال،مسکن و دیگر نیازهای ضروری مددجویان و نیازمندان در این استان به بیش از ۴۸۰۰ نفر پرداخت شده است.
وی افزود: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی را در زمینه های حمایتی و کارگشایی عنوان کرد و گفت: در این زمینه ۲۳۷ میلیارد ریال به بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر پرداخت شده است.
مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام تصریح کرد: در زمینه های اشتغال نیز۱۵۲ میلیارد ریال و در زمینه تأمین مسکن نیز ۴۵ میلیارد ریال به تعداد بیش از ۹۷۰ نفر پرداخت شده است.
حیدرنژاد به هم افزایی و مشارکت بانکهای قرض الحسنه مهر ایران و رسالت در پرداخت تسهیلات به مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته امداد با این بانکها از ابتدای امسال تاکنون با معرفی کمیته امداد بیش از ۱۲۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به حدود هزار و ۵۰۰ نفر در زمینه های حمایتی و اشتغال پرداخت شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال