کرونا جان یک کرمانشاهی دیگر را گرفت


کرونا جان یک کرمانشاهی دیگر را گرفت

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: با مرگ یک نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، مجموع جان‌باختگان استان به هزار و 489 نفر رسید.

مهدی محمدی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه روز گذشته ۳۶ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۴۷ نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.

وی گفت: ۶ بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا و ۳۷ بیمار مثبت سرپایی هم در شبانه روز گذشته در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: هم اکنون ۱۲۷ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش ایرنا، تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

محمدی در ادامه افزود: شهرستان‌های پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و صحنه هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب، جوانرود و روانسر هم آبی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی