زمین برای ساخت 500 واحد مسکونی به فرهنگیان بندرعباس اختصاص یافت


زمین برای ساخت 500 واحد مسکونی به فرهنگیان بندرعباس اختصاص یافت

بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: زمین برای ساخت 500 واحد مسکونی فرهنگیان شهر بندرعباس در شهرک پیامبر اعظم(ص) اختصاص یافته است.

علی رئوفی روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: بیش از سه هزار و ۸۵۰ فرهنگی هرمزگان مسکن آن‌ها تایید شده و تاکنون از این تعداد یک هزار و ۷۸۴ نفر تشکیل پرونده داده‌اند.
وی بیان داشت: در شهرستان های هرمزگان مشکل اختصاص زمین وجود ندارد و فرهنگیانی که تشکیل پرونده داده‌اند می‌توانند با واریز آورده اولیه ساخت که مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال است، روند ساخت مسکن خود را ادامه دهند.
معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: فقط در شهر بندرعباس با کمبود زمین مواجه هستیم که مقرر شد در مرحله نخست ساخت مسکن فرهنگیان برای تعداد ۵۰۰ فرهنگی این شهر اختصاص یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: این واحدهای مسکونی به فرهنگیانی که اهل و ساکن بندرعباس هستند و شرایط دریافت مسکن ملی را مطابق بخشنامه های ابلاغی دارند، تعلق می‌گیرد.
رئوفی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: همه جوانان و نخبگان هرمزگان که شرایط و توان خدمت به مردم جامعه خود را دارند وارد کارزار انتخابات شوند و صحنه ای بی نظیر را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)