بعثت بنی اکرم(ص) تکمیل کننده راه هدایت انسانها به سوی هدایت است


بعثت بنی اکرم(ص) تکمیل کننده راه هدایت انسانها به سوی هدایت است

بندرعباس - ایرنا_ استاندار هرمزگان گفت: بعثت نبی مکرم اسلام(ص) تکمیل کننده راه هدایت انسان ها به سوی سعادت در امتداد راهی بود که دیگر پیامبران الهی پیمودند.

فریدون همتی روز پنشجبه با انتشار پیامی به مناسبت بیست و هفتم رجب سالروز مبعوث شدن حضرت محمد مصطفی(ص)افزود: حضرت خاتم الانبیاء(ص) با تکیه بر قدرت لایزال الهی در مسیر گستراندن دین اسلام در سراسر عالم کوشید.

وی ادامه داد: در چنین روزی شخصیتی بزرگ از سوی خداوند به پیامبری مبعوث شد که به عنوان آخرین فرستاد خدا دین اسلام را پا بر جا کرد ازهمین رو ، روزی فرخنده و مبارک و از بزرگترین اعیاد مسلمین عالم است.

و ی یاد آور شد: در این روز حضرت محمد(ص) به عنوان آخرین فرستاده الهی برای هدایت بشریت به پیامبری مبعوث شد تا اسلام را به عنوان کامل ترین دین الهی به جامعه بشری ابلاغ و مردم را به سوی این دین مبین دعوت نماید.

اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم رجب عید سعید مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی "صلی الله علیه و آله و سلم" را به همه مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران اسلامی و مردم مومن و شریف استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم همگان با اعتقاد راسخ در مسیر ارزش های اصیل اسلامی گام برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سفارت ایران در کابل به حمله تروریستی هرات