دلیل رفتن ماسکرانو از لیورپول بعد از سال‌ها فاش شد


دلیل رفتن ماسکرانو از لیورپول بعد از سال‌ها فاش شد

خاویر ماسکرانو بعد از سال‌ها فاش کرد وعده‌های عملی نشده در لیورپول سبب شد تا او بعد از 3 سال از این تیم جدا شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، خاویر ماسکرانو در سال ۲۰۰۷ با جدایی از وستهام راهی لیورپول شد و ۳ سال در تیم رافائل بنیتس درخشید و به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی جهان مطرح شد ولی در سال ۲۰۱۰ این تیم را ترک کرد.

خاویر ماسکرانو درباره رفتن از لیورپول گفت: همان اول یک توافق بین ما در باشگاه بود که اگر پیشنهاد خوبی برای من به دست باشگاه رسید، اجازه دهد من جدا شوم. بعد از رفتن بنیتس و آمدن روی هاجسون، باشگاه طور دیگری با من برخورد کرد و با وجود پیشنهاد خوبی که دریافت کرده بود من را در جریان قرار نداد. همین باعث شد تا من خیلی ناراحت شوم و ترجیح دادم در دیدار برابر منچسترسیتی برای تیم بازی نکنم و ناراحتی خودم را نشان دادم. من به باشگاه گفتم که به دلایل خانوادگی باید تیم را ترک کنم. راه دیگری نبود. باشگاه به وعده خود عمل نکرد و من هم می خواستم به طریق خودشان با آن‌ها برخورد کنم.

ماسکرانو با قراردادی به ارزش ۲۲ میلیون پوند به بارسلونا پیوست و در ۸ سالی که در این تیم بود توانست ۱۸ جام از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و در سال ۲۰۱۸ تصمیم به رفتن از بارسلونا و حضور در لیگ چین گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...