می‌توانیم در توکیو مدال بگیریم


می‌توانیم در توکیو مدال بگیریم

بوکسور المپیکی ایران مدعی است که مشتزنان کشورمان در المپیک توکیو می‌توانند مدال کسب کنند.

دانیال‌شه‌بخش در گفت‌وگو با ایسنا به حضورش در لیگ برتر بوکس اشاره کرد و افزود: دوره اول است که در لیگ بوکس شرکت می‌کنم و فکر کنم بعد از ۱۰ سال این لیگ دوباره برگزار شد که خیلی برای ما خوب است.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها به همه بوکسورها کمک می‌کند و کیفیت تیم ملی را بالا می‌برد و روی بوکس ایران خیلی تاثیر دارد.

شه‌بخش که سهمیه المپیک را در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کرده، تاکید کرد: به شخصه برای من لیگ تاثیر خودش را گذاشته به ویژه مسابقه با دیمیتری آسانوف که عضو تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد بود و از قهرمانان دنیا است و برای بنده لیگ برتر، یک تورنمنت شد.

عضو تیم هیئت بوکس خوزستان که به علت مصدومیت در مسابقه فینال غایب بود، گفت: پلیمر انصافاً تیم پروپاقرص‌تری نسبت به تیم ما است و شایسته قهرمانی بودند.

وی در ادامه گفت: از قرارداد راضی هستم و امیدوارم سالیان سال لیگ برتر بوکس برگزار شود و اینکه همیشه در حال مسابقه دادن باشیم. بوکسورهای ایران چیزی از آسیا و جهان کم ندارند و نیاز به مسابقه دارند که با برگزاری لیگ شرایط خیلی بهتر می‌شود.

شه‌بخش با اشاره به اینکه یک فرصت در جهانی فرانسه داشتیم که لغو شد و بچه‌ها می‌توانستند خودی نشان دهند و سهمیه المپیک توکیو را کسب کنند، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در المپیک بهترین نتیجه را بگیریم و تاریخ‌سازی کنیم و کسب مدال جهانی را در همین توکیو شاهد باشیم و برای المپیک بعدی نگذاریم، چون توانایی بچه‌های ما بالاست.

وی گفت: مطمئنم برای المپیک توکیو یکی دو سهمیه دیگر هم به بوکسورهای کشورمان می‌دهند و باید حمایت شویم. اول فروردین باید تورنمنت‌های برون مرزی را شروع کنیم که این قابت‌ها کمک می‌کند در المپیک موفق شویم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا