امام جمعه خمین: نظارت بر ثبات قیمت‌ها از سوی مسئولان ضروری است


امام جمعه خمین: نظارت بر ثبات قیمت‌ها از سوی مسئولان ضروری است

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: نظارت بر ثبات قیمت‌ها و برخورد با محتکران در روزهای پایانی سال از سوی مسئولان امری ضروری است.

حجت الاسلام سید" علی حسینی پور " در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه خمین افزود: خانواده‌ها با پرهیز از تجمل گرایی به نیازمندان کمک کنند و اولویت این کمک‌ها بستگان نزدیک هستند.

حجت الاسلام حسینی پور تصریح کرد: مسئولان با وحدت در مقابل استکبار جهانی و متحدانش ایستادگی می‌کنند و ملت بصیر ایران در این ایستادگی پیشرو است.
خطیب جمعه خمین با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: شعبان دروازه ورود به ماه رمضان است و بهره‌مندی از فضائل این ماه ها توصیه شده است.
حجت الاسلام حسینی پور گفت: ادای فرایض و تمسک به اسلام راه مقابله با هوای نفس است و انسان مومن با نزدیکی به خدا از رذائل دنیوی دوری می کند.
وی با اشاره به روز پاسدار اظهار داشت: نیروی انتظامی و سپاه پاسداران امنیت را در داخل و مرزهای کشور تامین کرده‌اند.
امام جمعه خمین با اشاره به سالروز تشکیل بنیاد شهید و روز شهید ادامه داد: شهدا سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی هستند و حق سنگینی بر گردن ما دارند و این عزیزان برای پایداری و استقامت کشور فداکاری های بسیار انجام دادند.
حجت الاسلام حسینی پور بیان کرد: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی نظام و انقلاب هستند چرا که استقلال، عزت، دین، پیشرفت و اقتدار کشور مدیون خون شهداست.
وی با اشاره با گرامیداشت شهدای نماز جمعه گفت: تضعیف کنندگان جایگاه نماز جمعه، دشمنان این فریضه الهی هستند.
امام جمعه خمین حضور در نماز جمعه را برگرفته از بصیرت دانست و گفت: شرکت کنندگان در نماز جمعه اهل بصیرت هستند.
حجت الاسلام حسینی پور با تقدیر از ایثارگری های مدافعان سلامت و گروه های جهادی در کنترل کرونا تاکید کرد: شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از سفرهای غیرضروری در تعطیلات پرهیز کنند.
خمین در جنوب استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مروری بر کتاب « دانشنامه زبان تاتی و فرهنگ مردم وفس»