بسترهای ثبت‌نام غیرحضوری داوطلبان انتخابات شوراها به خوبی فراهم شده است


بسترهای ثبت‌نام غیرحضوری داوطلبان انتخابات شوراها به خوبی فراهم شده است

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه بسترهای لازم برای ثبت نام غیر حضوری داوطلبان در استان البرز فراهم است، افزود: با توجه به شرایط کرونایی، داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان ثبت‌نام اینترنتی را در اولویت قرار دهند.

محمدرضا جهانشاهلو با اعلام ایجاد بسترهای لازم برای ثبت نام غیر حضوری داوطلبان در استان، گفت: استفاده از نرم افزار موجود در پرتال وزارت کشور، مراجعه به دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری به فرمانداری ها روش های ثبت نام داوطلبان است.

به گزارش ایسنا، وی از تمامی افرادی که می‌توانند در عرصه اجتماعی حضور یابند و برای خدمت به مردم بر اساس قانون از شرایط لازم برخوردار هستند برای ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا دعوت کرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ضمن دعوت از نخبگان، جوانان و افراد تحصیل‌کرده برای نام‌نویسی و حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: شوراهای شهر و روستا در تسهیل و آبادانی استان تاثیر بسزایی دارد و افراد واجد شرایط باید به خاطر توسعه شهر و مدیریت شهری و روستایی خود در انتخابات حضور یابند.

وی افزود: براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، داوطلبان می‌توانند به چهار روش برای ثبت نام اقدام کنند، در این زمینه می توان از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری، ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان اقدام کرد.

جهانشاهلو با بیان اینکه یکی از مزایای ثبت‌نام الکترونیک این است که امکان ثبت‌نام در تمام ساعات شبانه روز را دارد، افزود: از آنجایی که کرونا تداوم دارد و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی ضروری است، از همه افرادی که تمایل دارند در انتخابات شورای استان ثبت‌نام کنند، دعوت می‌کنیم به صورت غیر حضوری ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا