دانشگاه خوارزمی میزبان برگزاری جشنواره ایده های کسب و کار ارزان شد


دانشگاه خوارزمی میزبان برگزاری جشنواره ایده های کسب و کار ارزان شد

کرج - ایرنا - دبیر برگزاری جشنواره «ایده های کسب و کار ارزان» اعلام کرد که دانشگاه خوارزمی مستقر در کرج میزبان برگزاری نخستین جشنواره ایده های کسب و کار ارزان در اواخر اردیبهشت ماه سال 1400 شده است.

سید حسین حسینی لواسانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با آغاز فراخوان جشنواره ایده های کسب وکار ارزان و شروع به کار دبیرخانه این جشنواره در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی، افزود: در دهه اخیر ، بخاطر رشد ذهن اقتصادی جامعه و فشارهای اقتصادی و نیز درصد بالای بیکاری، بحث کار و درآمد به طور جدی برای هرفرد و به طور خاص دانشجویان مطرح است.

وی اظهار داشت: پیرو این دغدغه، دانشگاه خوارزمی به همت طرح مهارت و درآمد دانشجویی(مدد) و مرکز رشد و نوآوری این دانشگاه و با حمایت موسسه ماهان ،جشنواره ای با محوریت «ایده های کسب و کار ارزان» راه اندازی کرده اند.

حسینی لواسانی گفت: جشنواره با شعار «اندیشه ای متفاوت در شروع کسب وکار با سرمایه ای اندک( سه تا پنج میلیون تومان )»، پذیرای طرح های کسب و کار پیشنهادی اقشار جامعه است و به برترین ایده ها ، جوایزی معادل یک تا سه برابر سرمایه اولیه اعلامی ، اهدا می کند.

وی افزود: جشنواره در سه محور دانشجویی، اساتید و آزاد ( غیر دانشگاهی ) طراحی شده ضمن اینکه شرکت در جشنواره مختص به دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی نیست و برای عموم دانشگاهیان و اقشار جامعه آزاد است.

دبیر برگزاری جشنواره ایده های کسب و کار ارزان خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره تا۱۸فروردین ماه ۱۴۰۰ ، پذیرای ایده های شما است و زمان برگزاری جشنواره ۲۸ اردیبهشت ماه۱۴۰۰ می باشد.

حسینی لواسانی به شاخص های آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: کم هزینه بودن، بازارپسند بودن ایده وطرح کسب و کار، سهولت در راه اندازی طرح و ورود به بازار، قانونی بودن کسب و کار پیشنهادی، دوره کوتاه بازگشت سرمایه و میزان اشتغالزایی طرح از جمله این شاخصه ها می باشد.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر ازنحوه ارسال آثار و شرکت در جشنواره می توانند به سامانه اطلاع رسانی دانشگاه خوارزمی مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری