انتقاد پیشکسوت محبوب پرسپولیس از روند آکادمی سرخپوشان : استعدادها در حال رفتن هستند


انتقاد پیشکسوت محبوب پرسپولیس از روند آکادمی سرخپوشان : استعدادها در حال رفتن هستند

پرسپولیس در سالیان گذشته استعدادهای زیادی از آکادمی خود معرفی کرده است. محمد پنجعلی معتقد است بسیاری از این استعدادها در حال رفتن به تیم های رقیب هستند. پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است اگر باز هم توجه نشود این اتفاق مثل سال های قبل، تکرار خواهد شد. نوشته انتقاد پیشکسوت محبوب پرسپولیس از روند آکادمی سرخپوشان : استعدادها در حال رفتن هستند اولین...

انتقاد پیشکسوت محبوب پرسپولیس از روند آکادمی سرخپوشان : استعدادها در حال رفتن هستند

محمد پنجعلی : وقتی توجه نمی کنیم مثل سال های قبل استعدادهای پایه پرسپولیس به تیم های دیگر می روند
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۵
انتقاد پیشکسوت محبوب پرسپولیس از روند آکادمی سرخپوشان : استعدادها در حال رفتن هستند

پرسپولیس در سالیان گذشته استعدادهای زیادی از آکادمی خود معرفی کرده است. محمد پنجعلی معتقد است بسیاری از این استعدادها در حال رفتن به تیم های رقیب هستند. پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است اگر باز هم توجه نشود این اتفاق مثل سال های قبل، تکرار خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، محمد پنجعلی به صحبت های ابراهیم شکوری واکنش نشان داد.

صحبت های ابراهیم شکوری، اسباب دلگیری محمد پنجعلی را فراهم آورده است. بهترین دفاع میانی تاریخ فوتبال ایران با رای مردم و کاپیتان پرسپولیس، تیم ملی و تیم منتخب آسیا از اظهارات تازه ابراهیم شکوری ناراحت است.

آقای پنجعلی در جلسه ای که شما و مربیان تیم های پایه با مدیرعامل پرسپولیس داشتیبد قرار شد روز ۲۵ اسفند حدود ۵۰ درصد از بدهی های باشگاه به بازیکنان و مربیان پرداخت شود. آیا پولی واریز شد؟

متاسفانه خیر. ۲۵ اسفند دیروز بود و هنوز یک ریال دریافتی نداشته ایم.

این فصل کل دریافتی تان چقدر است؟

کل دریافتی مان هیچ است. هیچ ریال. ۷، ۸ ماه سال قبل و کل این فصل کل بازیکنان و مربیان تیم های پایه ما یک ریال دریافتی نداشته اند و آقای جعفر سمیعی در آن جلسه قول دادند پول واریز می شود که نشد.

دریافتی خودتان چقدر است؟

دریافتی من که مهم نیست. من هم یک قران نگرفته ام اما حرف من نیست. حرف این بچه هاست که شاید قراردادشان به ۱۰ میلیون هم نرسد و نان آور خانواده هایشان هستند اما هیچ دریافتی نداشته اند. استعداد هایی که همین امروز می توانند به تیم بزرگسالان ما کمک کنند اما آن قدر بی توجهی دیده اند که در پرسپولیس نمی مانند.

و اتفاقاتی شبیه اتفاقات تمام سال های گذشته رخ می دهد. درست است؟

همین است. وقتی توجه نمی کنیم مثل تمام سال های قبل بازیکنان بزرگ و استعدادهای پایه پرسپولیس به تیم های دیگر می روند و ما باید دو سال بعد با خرج های میلیاردی جذب شان کنیم.

ابراهیم شکوری و باشگاه گویا از روند نتایج تیم های پایه ناراضی هستند.

باید ببینیم از تیم های پایه چه می خواهیم. اگر آکادمی می خواهیم که نباید دنبال نتیجه باشیم باید دنبال استعدادهایی باشیم که پرورش پیدا کرده اند. همین حالا می توانم به جرات بگویم بازیکنانی در تیم امید و حتی جوانان داریم که می توانند در تیم بزرگسالان بازی کنند. پس از نظر آکادمی ما کار خود را انجام داده ایم. اما اگر نتیجه می خواهید باید به این بچه ها رسیدگی شود و به آن ها طبق قرارداد پول پرداخت شود. نه اینکه در سرمای زیر صفر بچه ها با لباس آستین کوتاه تمرین کنند و مسابقه دهند و بعد بگوییم چرا نتیجه نگرفته اید. شما اول ببینید چه چیزی از پایه ها می خواهید. می خواهید آکادمی داشته باشید یا نتیجه بگیرید. اگر آکادمی می خواهید بیایید استعدادها را ببینید. اگر نتیجه می خواهید خب برسید به این بچه ها.

تا امروز کسی از مدیران باشگاه در تمرینانت یا مسابقات تیم های پایه حاضر شده است؟

اصلا. یک نفر هم به ما سر نزده است.

مربیان چطور؟

آقای مطهری ۲ – ۳ بار آمده اند و بچه ها را دیده اند.

گویا تیم های امید هم این اواخر نمی خواستند بازی کنند. درست است؟

بله. نه امید ها نه جوانان. اما آرامشان کردیم. گفتیم به حرمت پیراهنی که به تن دارید باید بازی کنید. به هرحال ما بعد از چهل و دو سه سال زندگی با پرسپولیس، شان این پیراهن را می دانیم.

چند نفر از بازیکنان می توانند از پرسپولیس بروند. همینطور است؟

هرکدامشان اراده کنند می توانند بروند چون پولی به آن ها نداده ایم و قراردادشان اتوماتیک وار فسخ می شود. ما تا الان با زبان بعضی از بچه های با استعداد را نگه داشته ایم تا مقابل پیشنهادهای خوب تیم های باشگاه های دیگر وسوسه نشوند. همان بازیکنانی که می توانند آینده پرسپولیس را بسازند در آستانه جدایی از تیم هستند.

با این صحبت هایی که شکوری و بقیه اشته اند با این شرایط می مانید یا نه؟

ببینید خوب حرف زدن که کاری ندارد. باید ببینیم در عمل چه کرده ایم. مدیران می آیند و می روند و همه هم از تحول تیم های پایه و آکادمی می گویند اما در عمل باید وضعیت را دید. در هیچ جای دنیا از آکادمی ها نتیجه نمی خواهند. من هم شاید فیزیکی در پرسپولیس نباشم اما دل و جانم با این تیم است. من با این تیم زندگی کرده ام و به این راحتی از پرسپولیس دل نمی کنم.

خبر دارید سعید حسین پور هم به ماشین سازی رفت؟

سعید یکی از استعدادهای تیم های پایه است. مثل مهدی عبدی و خیلی ها که همین حالا هم در تیم های پایه هستند اما به خاطر این که پولشان پرداخت نشده ممکن است فصل بعد در تیم های دیگر شاهد درخشش شان باشیم. بهتر است به جای حرف زدن کمی عمل کنیم. همین.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید