اتصال 10 روستای مریوان به اینترنت خانگی


اتصال 10 روستای مریوان به اینترنت خانگی

مدیر مخابرات شهرستان مریوان گفت: با پیگیری‌های انجام شده 10 روستای محروم بخش کوماسی و سرشیو این شهرستان به اینترنت پرسرعت خانگی متصل شده است.

مهدی ملایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حوزه ارتباطات سیار نیز سایت‌های خیابان شیخ شلتوت شهر مریوان، سایت جدید شهر چناره، سایت جدید روستای جانوره نصب و راه اندازی شد و سایت دره وران نیز در هفته منتهی به آخر سال به اینترنت ۳G ارتقا یافت.

ملایی گفت: نصب و راه اندازی سایت‌های محله موسک ۲، ورزشگاه زاگرس، دانشگاه آزاد و همچنین ارتقای اینترنت سایت‌های ساوجی و نژمار به اینترنت ۳G نیز در طول سال و قبل از هفته آخر سال ۱۳۹۹ با موفقیت انجام شد.

وی افزود: با تعویض و نصب سویچ جدید هم اکنون روستاهای گلچیدر، ده بنیاد، گیلی کران، ونینه علیا، ونینه سفلی، پلیاندر، بلچه سور، ماموله، بیدرشان وکوره دره به اینترنت ADSL خانگی متصل هستند.

ملایی عنوان کرد: بنا به وعده مدیریت مخابرات منطقه کردستان در راستای برقراری ارتباط و حلاوت و شیرینی عید نوروز حتی در روزهای تعطیلی و پایانی سال کارکنان مخابرات استان و شهرستان مریوان نسبت به اتمام اجرای پروژه‌ها تلاش کرده و قبل از شروع سال جدید این پروژه‌ها به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از فرو ریختن یک ساختمان در آفریقای جنوبی؛ مدفون شدن 59 نفر زیر آوار!