پایتخت 7 و 8 ساخته می‌شود؟


پایتخت 7 و 8 ساخته می‌شود؟

سریال پایتخت در سال‌های اخیر یکی از سرگرمی‌های مردم بوده و حالا به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا پایتخت 7 و 8 ساخته می‌شود؟ نوشته پایتخت 7 و 8 ساخته می‌شود؟ اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سیروس مقدم کارگردان با سابقه تلویزیون و سریال پایتخت درباره «پایتخت۶» گفت: ما اواخر بهمن ماه سال گذشته در شیرگاه مازندران مشغول تصویربرداری فصل ششم پایتخت بودیم که کم کم ویروس کرونا نشانه‌های خود را بروز داد. نیمه‌های اسفند شیوع کرونا بیشتر شد و وزارت بهداشت نسبت به شیوع کرونا اخطار ‌دادند. ما تا ۲۵ اسفند همه تلاش خودمان را انجام دادیم تا دو قسمت پایانی را بسازیم، اما واقعا شرایط به گونه‌ای بود که نمی‌شد ادامه داد.

مقدم عنوان کرد: خانواده عوامل نگران آن‌ها بودند چراکه خیلی ویروس ناشناخته‌ای بود وما فکرمی کردیم یک ماه می‌گذرد و بعد از عید شرایط خوب می‌شود و ادامه پایتخت۶ را می‌سازیم. حتی کسی سرکار جدید نرفت و خرداد ماه که می‌خواستیم کار را ادامه بدهیم متاسفانه شرایط خوب نبود و کاری نکردیم.

مقدم عنوان کرد: پایتخت یکی از سرگرمی‌های ایرانی‌های خارج از کشور است و در بین دوستان شنیدم که پیگیر سریال پایتخت هستند.واقعیت این است که پایتخت را به همین راحتی مردم می‌بینند؛ دوستان و دشمنان قضاوت می‌کنند حتی حرف‌های دشمنان شبیه حرف‌های دوستان می‌شود و حتی برعکس آن هم اتفاق می‌افتد.

مقدم عنوان کرد:ساخت سریال‌های دنباله دار خیلی سخت است، جمع کردن یک تیم، تکراری نبودن فیلم نامه بسیار مهم است. ما همیشه به دنبال قصه‌های جدید هستیم و این برند با تدبیر مدیران و تلاش تیم سازنده و درک بالای مردم قوام پیدا کرده است، اگر این سه رکن همچنان کنار هم بمانند پایتخت‌های ۷،۸،۹ و.. هم ساخته می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...