6500 کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه در پاکدشت کشف شد


6500 کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه در پاکدشت کشف شد

تهران- ایرنا- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاکدشت گفت: در نظارت‌ها و بازدیدهای شبانه بازرسان از کشتارگاه‌ها و بررسی ماشین‌های حمل مرغ زنده، 6 هزار و 500 کیلوگرم مرغ زنده کشف و توقیف شد.

حجت فضلعلی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بازرسان اداره صمت شهرستان پاکدشت در جریان بازدیدهای شبانه از کشتارگاه‌های شهرستان، به دو کامیون حمل مرغ که در کنار جاده اصلی توقف کرده بود مشکوک شدند که در جریان بررسی مدارک، مشخص شد که کامیون‌ها فاقد بارنامه و گواهی بهداشت و مجوز هستند.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته، خودروها به کشتارگاه‌های سطح شهرستان هدایت شدند تا از تلف شدن مرغ‌های زنده جلوگیری شده و کشتار شوند.

رئیس اداره صمت پاکدشت اظهار کرد: این ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ کشف شده پس از صدور مجوزهای لازم با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در سطح شهرستان پاکدشت عرضه می‌شود.

رئیس اداره صمت پاکدشت تصریح کرد: با توجه به اختلاف قیمت مرغ استان تهران با شهرستان‌ها، دلالان مرغ با هر ترفندی اقدام به خرید مرغ زنده مرغداران با قیمت پایین و حمل آن به استان تهران به منظور عرضه خارج از شبکه و استفاده از بازار ایجاد شده می کنند که قطعا با این سودجویان برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: طی هفته‌های اخیر چندمین محموله مرغ از دلالان کشف شده و با قیمت مصوب در سطح شهرستان پاکدشت توزیع شده است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران