عزم جزم مدیران استقلال برای تحول در 1400 ؛ مشکل بزرگ آبی پوشان حل می شود؟


عزم جزم مدیران استقلال برای تحول در 1400 ؛ مشکل بزرگ آبی پوشان حل می شود؟

از اواخر سال گذشته بود که بسیاری از بازیکنان استقلال از جمله مهدی قایدی در اعتراض به نوع قراردادشان در تمرینات شرکت نکردند. حالا مدیران این باشگاه، رفع این مشکل را برای سال 1400 در اولویت کارهای خود قرار داده اند. نوشته عزم جزم مدیران استقلال برای تحول در 1400 ؛ مشکل بزرگ آبی پوشان حل می شود؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران |...

عزم جزم مدیران استقلال برای تحول در ۱۴۰۰ ؛ مشکل بزرگ آبی پوشان حل می شود؟

تلاش مدیران باشگاه استقلال برای رفع مشکل قرارداد بازیکنان این تیم در روزهایی ابتدایی سال 1400
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۳:۴۵
عزم جزم مدیران استقلال برای تحول در 1400 ؛ مشکل بزرگ آبی پوشان حل می شود؟

از اواخر سال گذشته بود که بسیاری از بازیکنان استقلال از جمله مهدی قایدی در اعتراض به نوع قراردادشان در تمرینات شرکت نکردند. حالا مدیران این باشگاه، رفع این مشکل را برای سال ۱۴۰۰ در اولویت کارهای خود قرار داده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه استقلال قصد دارد در روزهای ابتدایی شروع کار خود‌ در سال ۱۴۰۰ مشکل قرار داد بازیکنان این تیم را حل کند.

مدیران استقلال قصد دارند به زودی با تعدادی از بازیکنان وارد مذاکره می شوند.

در شرایطی که لیگ بیستم فوتبال ایران از نیمه عبور کرده است، بعضی از بازیکنان استقلال هستند که بر سر بندهایی از قراردادشان با باشگاه استقلال مشکل دارند.

ماجرا از این قرار است که به تعدادی از بازیکنان استقلال از جمله مهدی قایدی که در ابتدای فصل با این باشگاه قرارداد امضا کردند یا قراردادشان را تمدید کردند پول هایی داده شد و‌ به آنها اعلام شد این پول ها خارج از قرارداد است اما مدیران جدید استقلال این موضوع را قبول ندارند.

به همین است که تعدادی از شاگردان فرهاد مجیدی اعتقاد دارند که پرداختی به آنها ۲۰ درصد بوده اما باشگاه می گوید آنها ۶۰ تا ۷۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند.

قرار است مدیران استقلال در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۰ جلساتی با بازیکنان استقلال برگزار کنند تا قرارداد آنها را تعیین تکلیف کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان