استاندار کرمان: مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج)ستودنی است


استاندار کرمان: مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج)ستودنی است

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرد: مجاهدت مومنانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین امنیت ستودنی است.

به گزارش ایرنا ، علی زینی وند در پیام خود آورده است: دفاع از حقوق مستضعفان و اجرای عدالت در اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جایگاه ویژه ای دارد.

وی اضافه کرد: سالروز میلاد مسعود و خجسته یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج)، که ظهورش را به انتظار نشسته ایم تا زمین از رایحه محمدی او از صلح و عدالت لبریز گردد به نام “سربازان گمنام امام زمان(عج)” نام گذاری شده است، عنوانی که به حق شایسته این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

زینی وند گفت: وزارت اطلاعات، جایگاه کلیدی، راهبردی و حیاتی در حفاظت و صیانت از ارزش های اسلامی و منافع ملی دارد و زنده نگهداشتن مجاهدت های خالصانه نیروهای آگاه، هوشیار و سلحشور آن که بی نام و نشان و گمنام در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه فعالیت می کنند وظیفه همگانی و قدرشناسی از نقش سترگ آنها است.

وی افزود: دلاورانی که مسلما امنیت و آرامش کشور مدیون تلاش های مدبرانه و به خطر افتادن امنیت آنها بوده و لازمه تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" حضور هوشمندانه و مقتدرانه آنها در تامین امنیت در ابعاد مختلف است و مجاهدت مومنانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین امنیت ستودنی است.

استاندار کرمان گفت: فرخنده سالروز ولادت باسعادت امام عصر، مهدی موعود(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را به محضر مقام معظم رهبری، مردم ایران اسلامی به خصوص مردم نجیب استان کرمان و جان برکفان و غیورمردان وزارت اطلاعات، به ویژه همکاران اداره کل اطلاعات در استان پهناور کرمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم، یاد و خاطره شهدای امنیت را گرامی داشته و از درگاه پروردگار عدالت گستر، تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج) و سرفرازی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسالت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات